برنامه پزشک خانواده فراگیر شود

استاندار فارس در جلسه شورای مرکزی پزشک خانواده استان با اشاره به اهداف کلی اجرای برنامه پزشک خانواده گفت: اجرای این طرح یک نعمت در استان محسوب می شود، که باید در جهت تقویت و رفع مشکلات آن گام برداشت. 

 
عنایت الله رحیمی با بیان نتایج مثبت اجرای طرح پزشک خانواده در کشورهای توسعه یافته، اظهار داشت : رسیدگی تخصصی به مباحث حقوقی و درمانی در هر خانواده موضوعی الزام آور در جوامع است و به همین دلیل اجرای این طرح در درمان و پیشگیری نقشی اساسی دارد. 
 
 نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات صنفی افزود: اجرای این طرح برای اولین بار در فارس با مشکلاتی همراه بوده که باید با تشکیل یک کمیته مشترک، نسبت به شناسایی و رفع آن اقدام کرد. 
 
رحیمی با تقدیر از تلاش های کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا، خواستار تلاش برای فراگیر کردن برنامه پزشک خانواده شد و خاطر نشان کرد :
کادر درمان برای تلاش های بی وقفه خود در این ایام باید احساس غرور کند و ما تلاش می‌کنیم تا مطالبات آنان را از مسیرهای قانونی محقق کنیم.
 
گفتنی است این جلسه با بررسی مباحث نمایندگان پزشک خانواده و گزارش بیمه ها و علوم پزشکی پایان یافت.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1958 کلیک ها  چهارشنبه, 26 آذر 1399 11:34
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا