دستگیری اعضاي باند 3 نفره زورگيران کمتر از 5 ساعت در شیراز

فرمانده انتظامي شيراز گفت: اعضاي باند 3 نفره زورگيران به عنف مغازه در كمتر از 5 ساعت با هوشياري پليس دستگير و روانه زندان شدند.

 
به گزارش راستین آنلاین سرهنگ فرج شجاعي بيان كرد: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يك فقره سرقت به عنف مغازه در محله "تاچارا" شيراز، بلافاصله ماموران انتظامي كلانتري "23 گلدشت" براي بررسي موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.
 
او افزود: در بررسي‌هاي اوليه، شاكي به ماموران اعلام كرد كه بامداد امروز 20 آذرماه سال جاري در مغازه مشغول كار بودم كه 3 نفر با سر و صورت پوشيده با سلاح سرد وارد شدند و با تهديد، مقداري نوشيدني، آجيل، يك دستگاه پوز و مبلغ 3 ميليون ريال وجه نقد را سرقت و متواري شدند.
 
سرهنگ شجاعي خاطر نشان كرد: ماموران كلانتري "23 گلدشت" با اقدامات فني و تخصصي و استفاده از ابزارهاي پليسي، موفق شدند در كمتر از 5 ساعت اعضاي باند 3 نفره سارقان به عنف را شناسايي و آنان را در مخفيگاهشان در يكي از محله‌هاي شيراز دستگير كنند.
 
فرمانده انتظامي شيراز با اشاره به اينكه در سوابق متهمان جرايمي از جمله حمل و توزيع مواد مخدر، سرقت مغازه، اراذل و اوباش و... به چشم مي‌خورد، تصريح كرد: در بازرسي از مخفيگاه آنان، همه اموال مسروقه كشف و تحويل شاكي شد.
 
او با بيان اينكه متهمان تاكنون به 7 فقره سرقت به عنف مغازه و موبايل قاپي از شهروندان اعتراف كرده‌اند، اظهار داشت: اين سارقان حرفه‌اي تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شدند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
240 کلیک ها  شنبه, 22 آذر 1399 14:39
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا