سود جویی شیرازی در دام پلیس /کلاهبرداری بیش از 3 هزار میلیارد ریال

مردي 54 ساله با بيش از 3 هزار ميليارد ريال سود جويي روانه دادسرا شد. 


به گزارش راستین آنلاین فرمانده انتظامي استان، گفت: مردي 54 ساله سودجو كه در شهر "صدرا" 32 هكتار از اراضي كشاورزي به مبلغ 3 هزار و 200 ميليارد ريال را تغيير كاربري غيرمجاز داده بود به مرجع قضائي معرفي شد.
 
سردار "رهام‌بخش حبيبي" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: ماموران پليس امنيت اقتصادي استان با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند شخصي به هويت معلوم زمين‌هاي كشاورزي متعلق به خود را در شهر "صدرا" تفكيك و به صورت قطعه بندي شده و با تغيير كاربري غيرمجاز، آنها را به فروش مي‌رساند.
 
وي افزود: موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت و ماموران انتظامي ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.
 
فرمانده انتظامي استان فارس، اظهار داشت: ماموران موفق شدند در اين خصوص مالك 32 هكتار از اراضي كشاورزي كه به صورت غير قانوني اقدام به تغيير كاربري و فروش زمين‌ها در قالب باغ شهري كرده بود را شناسايي و به مقر انتظامي انتقال دهند.
 
سردار حبيبي با اشاره به اينكه متهم علاوه بر تغییر کاربری زمین‌های مربوطه، ۵ هکتار از اراضي ملي را نیز به زمین‌هاي خود الحاق و تصرف كرده بود، گفت: برابر نظر كارشناسان ارزش زمين هاي مذكور(در مجموع 32 هكتار)، 3 هزار و 200 ميليارد ريال برآورد شده است.  
 
 او از شهروندان خواست هرگونه اخبار در خصوص ساخت و ساز غير مجاز و تغيير كاربري در اراضي را به مركز فوريت‌‌هاي پليسي 110 گزارش كنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
335 کلیک ها  سه شنبه, 18 آذر 1399 14:06
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا