ساختمان جدید مرکز وکلای قوه قضائیه استان به بهره‌برداری رسید

با حضورحجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس، دکتر عبدلیان پور، رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه،دکتر بحرینی دادستان شیراز و دکتر ریاحی رئیس مرکز وکلا فارس و هیات مدیره مرکز فارس و جمعی از وکلا و کارشناسان ساختمان جدید مرکز وکلای قوه قضائیه استان به بهره‌برداری رسید.


در این مراسم دکتر حسن عبدلیان پور رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با بیان اینکه مرکز وکلا بهترین خدمات حقوقی را به افراد ارائه می دهد گفت: مرکز وکلا قوه قضاییه به عنوان بازوی اجرایی توانمند دستگاه های اجرایی برای خدمت به مردم است.

وی فعالیت مرکز وکلا را در یکسال و نیم گذشته را به اندازه کل 23 سال فعالیت مرکز عنوان کرد و افزود: متاسفانه مرکز وکلا در امر ملک و املاک عقب بود که طی مدت تصدی اینجانب در این زمینه فعالیت های خوبی صورت گرفته است.

عبدلیان پور ادامه داد: اکنون با تلاش های انجام شده ملک استیجاری مرکز وکلا در کشور به حداقل رسیده و به دنبال مالکیت در کلیه مراکز هستیم.

رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در ادامه ضمن تقدیر از رئیس کل دادگستری فارس به منظور همکاری بسیار خوب با مرکز وکلا گفت: ریاست دادگستری فارس همواره نگاه ویژه ای به این مرکز داشته است و تعامل مرکز فارس با دادگستری در کل کشور زبانزد و سرآمد است.

عبدلیان پور همچنین از رئیس و هیات مدیره مرکز وکلاء فارس به منظور فعالیت های قابل توجه در امر معاضدت و حقوق عامه تقدیر کرد و گفت: مرکز فارس همواره در کنار ما گام برداشته است .

در ادامه حجت الاسلام موسوی رئیس داگستری فارس ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و افتتاح این مرکز در این روز فرخنده و مبارک گفت: مرکز وکلاء باید از همه حیث مستقل باشد.

وی با اشاره به همکاری دادگستری با مرکز وکلاء گفت: مرکز وکلا همواره در کنار دادگستری برای ارائه معاضدت های حقوقی در جهت کاهش پرونده های حقوقی بوده است.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین با اشاره به همزمان شدن میلاد حضرت زهرا(س) با به بهره برداری رسیدن ساختمان مرکز وکلاء پیشنهاد داد به این منظور فردا مشاوره های معاضدت قضایی رایگان برای عامه مردم در این مرکز انجام شود .

مهرداد ریاحی در آئین به بهره برداری رسیدن ساختمان مرکز وکلای فارس این مرکز را یکی از بزرگترین مراکز ارائه دهنده خدمات حقوقی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه مرکز وکلاء همواره در کنار دستگاه قضایی بوده است و بنا به پیشنهاد رئیس کل دادگستری فارس خدمات مشاوره معاضدتی قضایی این مرکز چهارشنبه 13 دی ماه و شنبه 16 دی ماه به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا(س) و سالروز شهادت سردار سلیمانی رایگان خواهد بود.

رئیس مرکز وکلاء قوه قضائیه فارس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های مرکز وکلاء فارس اظهار داشت: بنا به رویکرد ریاست مرکز مبنی بر استفاده همه افراد جامعه از وکیل رایگان وکلای این مرکز به صورت هفتگی با حضور در مساجد به عامه مردم مشاوره حقوقی رایگان ارائه می دهند و همچنین طی تفاهم نامه با بهزیستی ،کمیته امداد و بنیاد شهید به افراد تحت پوشش به صورت رایگان وکیل معاضدتی اختصاص می دهیم.

وی به تعدا و کلا مرکز فارس اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود یک هزار و ۵۰۰ وکیل در این مرکز فعالیت می کنند که باید فرهنگ استفاده از وکیل در جامعه نهادینه تا مراجعه به محاکم قضایی کمتر شود. گفتنی است در ساختمان جدید مرکز وکلاء دادسرای مرکز و بخش کارآموزی به ارائه خدمات می پردازند.

انتهای پیام /  108
173 کلیک ها  شنبه, 16 دی 1402 14:12
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا