مردم فارس نشان دادند مردم مقاومی هستند

مردم فارس نشان دادند مردم مقاومی هستند
   
مردم فارس نشان دادند مردم مقاومی هستند |||| ||||

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی، امروز در دیدار مردمی آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، ضمن کسب مدد برای انجام خدمت به مردم وفادار از روح بلند حضرت شاهچراغ (ع) و شهدا، گفت: مردم فارس اهل علم و فرهنگ و پرتلاش و سخت کوش هستند و درعرصه های مختلف آزمون و امتحان خود را خوب پس داده اند و نشان دادند مردمی مقاوم هستند.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: استان فارس، استان مفاخر، علما و اندیشمندان بزرگ است که در حرکت عظیم تحریم تنباکو میرزای شیرازی، ایستادگی کردند و فارس مهدی است که در آن شهدای بزرگوار مثل شهید دستغیب پرورانده شدند و کلام و رفتار سرداران و 15 شهید استان هنوز در فارس و کشور طنین انداز است و پیام شهدا، بندگی خدا، اجرای عدالت، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، ایستادگی برای رسیدن به هدف است و پیام نهایی عزت آفرینی برای ملت بزرگ ایران است.

 

رئیس جمهوری گفت: امروز افتخار داریم عنوان کنیم در 23 استان کشور مشکل بیکاری حاد دیگر وجود ندارد و آمار به پنج و 6 درصد رسیده است و اشتغال ایجاد شده و رونق صنایع مثال زدنی است.

به گزارش پیام خبر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، امروز در دیدار مردمی آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، ضمن کسب مدد برای انجام خدمت به مردم وفادار از روح بلند حضرت شاهچراغ (ع) و شهدا، گفت: مردم فارس اهل علم و فرهنگ و پرتلاش و سخت کوش هستند و درعرصه های مختلف آزمون و امتحان خود را خوب پس داده اند و نشان دادند مردمی مقاوم هستند.

 

رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: استان فارس، استان مفاخر، علما و اندیشمندان بزرگ است که در حرکت عظیم تحریم تنباکو میرزای شیرازی، ایستادگی کردند و فارس مهدی است که در آن شهدای بزرگوار مثل شهید دستغیب پرورانده شدند و کلام و رفتار سرداران و 15 شهید استان هنوز در فارس و کشور طنین انداز است و پیام شهدا، بندگی خدا، اجرای عدالت، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، ایستادگی برای رسیدن به هدف است و پیام نهایی عزت آفرینی برای ملت بزرگ ایران است.

 

وی با اشاره به اینکه مردم از سیره امامزادگان بزرگوار (ع) آموختند، عبادت خدا و خدمت به خلق خدا برای جلب رضای الهی و ایستادگی در مقابل دشمنان از جمله این سیره های عملی است، تاکید کرد: فارس پیشرو در حرکت های علمی و فناوری استف همچنانی که پیشرو در جهاد و دفاع مقدس بود.

 

آیت الله رئیسی با اشاره به تلاش پزشکان و مدافعین سلامت، گفت: شیراز به دلیل تلاش این مدافعین سلامت توانسته است به عنوان قطب پزشکی دست یابد.

 

دکتر رئیسی اضافه کرد: فارس روایتگر، تاریخ و تمدن ایران و فرهنگ ایران زمین است و فارس به همین دلیل به قطب گردشگری تبدیل شده است و همواره جلوه های مدنیت مردم را به این خطه کشانده است.

 

وی با اشاره به اینکه فارس یکی از استان های نام آور در حوزه صنایع دستی است، افزود: فارس دارای ظرفیت های عظیم است.

 

به گفته رئیس جمهوری اسلامی ایران، بعد از دور اول سفر که در جمع با صفای شما عزیزان حضور یافتم، مسائل مردم را مورد توجه قرار دادم که مسئله آب رسانی یکی از دغدغه ها بود و خط دوم آبرسانی درودزن به شیراز فردا افتتاح می شود و خط سوم اتصال هم در دست اقدام است.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه فعال کردن واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل یکی از برنامه های دولت است، افزود: راه اندازی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل از صنایع و بخش های تولیدی وارد کانال پنج هزار تایی شده است و آنچه در فارس نظیر کارخانه قند ممسنی، کارخانه آزمایش مرودشت و کارخانه ITI بوده، به مدار تولید برمی گردد.

 

وی گفت: تلاشی در استان برای ایجاد اشتغال انجام شده، قابل توجه است و 77 هزار شغل در فارس شکل گرفته است و آمار بیکاری در فارس به هفت درصد رسیده است، اشتغال مسئله مهم و محوری در کشور است و امروز افتخار داریم عنوان کنیم در 23 استان کشور مشکل بیکاری حاد دیگر وجود ندارد و آمار به پنج و 6 درصد رسیده است و اشتغال ایجاد شده و رونق صنایع مثال زدنی است.

دکتر رئیسی افزود: ما از وعده سالی یک میلیون شغل عقب نیستیم و تا امروز دولت توانسته است برای ایجاد شغل و فعالیت واحدهای تولیدی و کشاورزی گام هایی با کمک مردم بردارد.

 

وی با اشاره به اینکه من مسئله مسکن را وظیفه دولت می دانم، افزود: در این سفر 10 هزار واحد مسکن تحویل متقاضیان می شود و فردا 30 هزار قطعه زمین تحویل متقاضیان خواهد شد و فارس از لحاظ زمین و مسکن، استان برخوردار است.

 

رئیس جمهوری اظهار کرد: سفرهای من به یک، 2 و سه سفر به اتمام نمی رسد، آنقدر می آیم تا مشکلات مردم را به حداقل برسانم.

 

وی با اشاره به اینکه روزی بر من نمی گذرد به جز اینکه هر روز پیگیر مشکل مسکن باشم، افزود: اگر به هر دلیلی نتوانستیم 100 درصد وعده را انجام دهیم، شهامت داریم که به مردم دلایل آن را بگوییم.

رئیسی با اشاره به اینکه در استان گردشگری راه های مواصلاتی بسیار ارزشمند است، آزادراه شیراز – اصفهان راه اندازی شد و بعد از این عملیات احداث آزادراه شیراز – بوشهر آغاز می شود، افزود: توسعه کار ریلی در دستور کار است.

 

وی با اشاره به بصیرت مردم شیراز و فارس هم گفت: عصبانیت دشمن از بصیرت مردم شیراز و فارس باعث شد عملیات تروریستی کنند و امروز هم در غزه جنایت علیه بشریت می کنند و کودکان را به خاک و خون می کشند.

 

آیت الله رئیسی افزود: امروز ما احساس می کنیم نوای پساصهیونیستی از مناره مسجد الاقصی به گوش می رسد و نابودی رژیم صهیونیستی به گوش می رسد.

وی تاکید کرد: سراشیبی تند و بی بازگشت برای رژیم صهیونیستی به خاطر جنایاتی که انجام می دهد، احساس می شود.

 

به گفته رئیسی، احساسات مردم برای حضور در دیدار مردمی، احساساتی است که برای من نیست و برای عرض ارادت به اسلام، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است و من و همکارانم در دولت با همه وجود برای رفع مشکلات مردم تلاش خواهیم کرد.

 

آیت الله لطف الله دژکام، هم پیش از سخنان رئیس جمهوری گفت: امیدوارم حضور ریاست جمهوری در استان فارس و سومین حرم اهل بیت (ع) مایه خدمت های جدیدی به مردم عزیز فارس باشد.

 

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه مردم فارس صبورانه با تقدیم 15 هزار شهید پای اسلام و انقلاب ایستاده اند، تاکید کرد: امیدوارم مردم به خوبی از برکات این سفر بهره مند شوند.

 

امام جمعه شیراز اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب، از دولت سیزدهم تمجید کرده اند.

انتهای پیام /  108
291 کلیک ها  پنج شنبه, 20 مهر 1402 18:12
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا