اجرای دقیق قانون جوانی جمعیت در همه ادارات فارس

اجرای دقیق قانون جوانی جمعیت در همه ادارات فارس
   
اجرای دقیق قانون جوانی جمعیت در همه ادارات فارس |||| ||||

  استاندار فارس با بیان اینکه قانون جوانی جمعیت مشوقی اثرگذار و اصلی برای خانواده‌ها در حوزه فرزندآوری است، بر لزوم اجرای صحیح و دقیق آن در همه دستگاه‌ها و دوایر دولتی تاکید کرد.

 منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :محمدهادی ایمانیه شنبه ۱۰ تیرماه در شورای هماهنگی ثبت احوال فارس بیان کرد: آمارهای مربوط به کاهش ازدواج، افزایش طلاق و تاخیر در فرزندآوری نشان دهنده‌ کم توجهی به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است که باید زمینه‌های اجرای آن و عمل به مُرّ این قانون در تمام سازمان‌ها فراهم شود.

او عنوان کرد: متولی اصلاح وضع موجود مدیران کل دستگاه‌ها و نهادهای استانی هستند و هر کدام باید به سهم خود نسبت به اصلاح وضع موجود اقدام کنند.

استاندار فارس با بیان اینکه همه نهادها باید پای کار اجرای قانون صیانت از جمعیت باشند، گفت: کارنامه عملکردی همه سازمان‌ها در خصوص اجرای این قانون به شکل ماهانه برای دستگاه‌ها ارسال شود و علت عدم اجرای کامل و صحیح آن نیز مطالبه شود.

ایمانیه اظهار کرد: قطعا اجرای صحیح قانون جوانی جمعیت مشوقی اثرگذار و اصلی برای خانواده‌ها در حوزه فرزندآوری است.

او در بحث نامگذاری فرزندان توسط خانواده‌ها نیز بیان کرد: الگوها و افتخارات ملی و مذهبی فراوانی در تاریخ و گذشته ایرانیان وجود دارد که می‌توان برای نامگذاری فرزندان انتخاب شود.

استاندار فارس همچنین بر ضرورت هوشمندسازی در ارائه خدمات ثبت احوال تاکید کرد و گفت: با صدور الکترونیکی اسناد ولادت و وفات و سایر امور مربوط با حوزه ثبت احوال، علاوه بر شفافیت، تسریع در انجام امورات مردم را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام /  108
316 کلیک ها  یکشنبه, 11 تیر 1402 09:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا