نظارت‌ها در طرح هوشمند مقابله با کرونا در شیراز تشدید می‌شود

نظارت‌ها در طرح هوشمند مقابله با کرونا در شیراز تشدید می‌شود
   
نظارت‌ها در طرح هوشمند مقابله با کرونا در شیراز تشدید می‌شود |||| ||||

جانشین استاندار فارس در ستاد مقابله با بیماری کرونا از تشدید نظارت‌ها در ادامه اجرای طرح هوشمند مقابله با بیماری کرونا در شهرستان شیراز خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین اسماعیل  محبی‌پور عصر سه‌شنبه ۷ دی در حاشیه اجرای مانور آغاز مرحله جدید طرح تشدید محدودیتهای کرونایی در شیراز، گفت: با توجه به ورود سویه جدید اومیکرون به کشور و به منظور پیشگیری و پرهیز از شیوع این سویه جدید در شیراز، تشدید نظارت‌ها بار دیگر در دستور کار ستاد کرونای این شهرستان قرار گرفت.
 
او با بیان اینکه امروز حفظ سلامت مردم دقیقا کار یک رزمنده است، افزود: کسانی که در مواجهه با این بیماری منحوس آسیب دیده‌اند و جانشان را در عرصه بهداشت و درمان از دست داده‌اند به عنوان شهید سلامت نام برده می‌شوند، زیرا کسی که در راه حفظ جان مسلمین و هموطنان و شهروندان تلاش می‌کند، دقیقا در جبهه دفاع از ناموس ملی قرار گرفته است.
 
محبی‌پور با بیان این مطلب که مدت بسیار زیادی است جهان درگیر این عارضه بشدت خطرناک است و متاسفانه شاهد جهشهای متعدد این ویروس در سطح جهان هستیم، خاطرنشان کرد: شدت سرایت اومیکرون بسیار بالا و چهار برابر دلتا است و به همین دلیل مراقبت‌های ما شامل ماسک و فاصله اجتماعی باید جدی تر شود و برای جلوگیری از ابتلا و فوت عزیزان خود باید واکسیناسیون را به شدت تبلیغ کنیم.
 
او همچنین هدف از اجرای این مانور را هشدار، افزایش آمادگی ارگانهای متولی و ارزیابی وضعیت عنوان کرد و گفت: این سه هدف با پیگیری و تلاش‌های فرمانداری شیراز در این مانورها انجام شد و از گشت‌های مشترک تقاضا دارم به این مسئله نه به عنوان یک وظیفه اداری، بلکه به عنوان یک تکلیف انسانی نگاه کرده و با همت بالا و احساس تکلیف کار را دنبال کنند تا مثل گذشته پیام سربلندی طرح به کل کشور مخابره شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
303 کلیک ها  چهارشنبه, 08 دی 1400 09:44
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا