یکی از راههای رسیدن به اشتغال پایدار فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای است

یکی از راههای رسیدن به اشتغال پایدار فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای است
   
یکی از راههای رسیدن به اشتغال پایدار فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای است |||| ||||

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: یکی از اصلی ترین راههای رسیدن به اشتغال پایدار، با توجه به اینکه حضور در مشاغل دولتی و رسمی بسیار محدود شده است، فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای است. 

به گزارش راستین آنلاین عبدالعلی کریمی  در آئین افتتاح «نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر» که از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس بر پا شده است بیان داشت: جوانان با کسب مهارت های فنی و حرفه ای می توانند به یک کارآفرین تبدیل شده و علاوه بر دستیابی به شغلی پایدار، زمینه اشتغال افراد دیگر را نیز فراهم کنند. 
معاون استاندار فارس خواستار گسترش خدمات مفید آموزش فنی و حرفه ای با هدف توانمند سازی جوانان شد و خاطر نشان کرد: برپایی اینچنین نمایشگاه هایی که افراد با حداقل هزینه صاحب شغل شده و شخصا با حضور در غرفه های نمایشگاه راه و روش اشتغال خویش را برای بازدید کنندگان تشریح می کنند، به صورت کاملا مشهود اثرات کسب آموزش های مهارتی را به مردم نشان می دهد و می تواند نگرش جامعه را از آموزش های تئوری و کلاسیک به آموزش های عملی و مهارتی سوق دهد. 
حشمت کوشکی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس نیز در این مراسم گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه ترویج فرهنگ اشتغال زایی مهارت آموختگان با سرمایه های خرد، ترویج و گسترش فرهنگ مهارت آموزی به عنوان ضرورت اشتغال پایدار با تاکید بر مشاغل ارزان، ارتقا فرهنگ کار و کار آفرینی در جامعه، جهش مهارت با اجماع سازی شرکا و ذینفعان و حمایت از مهارت آموختگان کارآفرین در راه اندازی کسب و کار می باشد. وی ضمن اشاره به طیف وسعی از جامعه که می توانند از خدمات آموزش فنی و حرفه ای بهره مند شوند بیان داشت: افراد با کسب یک یا چند مهارت در جامعه امروز می توانند به سرعت صاحب کسب و کار شده و به شغلی پایدار با درآمدی مکفی دست یابند. مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از 50 فرصت شغلی که با سرمایه ای کمتر از 10 میلیون تومان قابل راه اندازی است به بازدیدکنندگان معرفی می شود. 
این نمایشگاه روز های 24 و 25 آذر ماه از ساعت 9 تا 17 پذیرای بازدید کنندگان است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
391 کلیک ها  چهارشنبه, 24 آذر 1400 17:45
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا