دلنوشته معاون سابق استاندار فارس /همه توان خود را برای سلامت مردم به کار گرفتم

دلنوشته معاون سابق استاندار فارس /همه توان خود را برای سلامت مردم به کار گرفتم
   
دلنوشته معاون سابق استاندار فارس /همه توان خود را برای سلامت مردم به کار گرفتم |||| ||||

عبدالرضا قاسم پور با انتشار دلنوشته ای از مردم فارس خداحافظی کرد .

در این دلنوشته که یک نسخه از آن به پایگاه خبری تحلیلی راستین آنلاین ارسال شده ،آمده است ،

به نام خداوند خیر و خرد

هر آمدن را ناگزیر، رفتنی است. آنچه از دوران توفیقِ خدمت برجای می‌ماند و با ارزش است تنها قدم خیر و نیک نامی است اگر موردِ قبول، واقع شده باشد.
خدای بزرگ را سپاسگزارم که توفیق عطا فرمود ۳۱ماه در کسوت معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، خدمتگزار مردم شريف و فهیم فارس باشم.
 از همان اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ که به این سِمَت، منصوب شدم همواره روزی را در نظر داشتم که پست خدمت را به عزیز دیگری واگذار کنم و از همین رو، در این مدت، آماده آمدن‌ها و رفتن‌ها بوده ام.
پذیرش این مسئولیت آن‌هنگام آغاز شد که تحریم‌های ظالمانه، جنگ اقتصادی، تنگنای شدید مالی و بحران‌ها و حوادث متعدد، به‌ویژه شیوع ویروس کرونا، گریبانگیر مدیران کلان استان و کشور بود اما با لطف و عنايت خداوند بزرگ و با خواست، نظر و راهنمایی جناب آقای دکتر رحیمی استاندار محترم وقت و پس از آن جناب آقای دکتر ایمانیه استاندار محترم و همچنين راهنمایی نماینده معزز ولی‌فقیه در استان و با کمک و حمایت معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیران ستادی وزارت كشور، اعضای محترم شورای تامين استان، نمايندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، توليت آستان مقدس احمدی و محمدی، معاونین استاندار، مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرايی استان و با همکاری و همراهی همکاران محترم و پرتلاش در استانداری فارس،و شهرستانها ،فرمانداران و معاونين، بخشداران، شهرداران، دهیاران، ائمه جمعه سراسر استان فارس، خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه و فضای مجازی، مدافعان سلامت، روسا و معاونین دانشگاه‌های علوم پزشکی، پزشکان و پرستاران و کادر بهداشت و درمان و خاصه همکاری و دعای خیر مردم، توفیقات شایان‌ توجهی در حوزه معاونت توسعه و به‌ویژه در زمینه کنترل بیماری کرونا به دست آمد که نتیجه آن قرارگیری فارس در زمره استان‌های برتر در مدیریت بیماری کرونا بوده است و از این بابت از همه عزیزان و فعالان در حوزه های مختلف بخش دولتی و خصوصی، اقشار و گروه های مختلف مردمی، صمیمانه قدردانی می‌نمایم. 
 
علاوه بر آن که در معاونت توسعه ،حوزه کار گسترده بود و با توجه به تنگنای شدید مالی، کار، دشوارتر می بود بروز و شیوع ویروس کرونا و مدیریت این موضوع نیز کار را دو چندان نمود؛برای بهبود وضعیت حقوقی، رفاهی و اداری همکاران بسیار تلاش کردیم و كارها و اقدامات خوبي انجام شد و چند طرح پیشنهادی و اجرایی را هم به تهران تقدیم و پیگیری کردیم و به نتایج خوبی رسید لکن محدودیت منابع مالی و نگاه متفاوتِ بخش هایی از متولیان مالی - اداری، مانع پیشبرد بعضی از این گره گشایی ها گردید. 
 در مدیریت بیماری کرونا به همراه همکاران ارجمند، تلاش کردیم با جدیت، آرامش و همدلی در چارچوب سیاست‌های نظام و دولت برای حفظ سلامت مردم و تقویت سرمایه اجتماعی و امید و اعتماد مردم گام برداریم.
خداوند را شاکرم که توفیق، نصیب شد در این مدت همه توان و دانشم را برای اعتلای استان و رفع مشکلات و حفظ سلامت مردم معطوف دارم و شادمان و خرسند هستم و خدا را گواه می گیرم که از لحظه نخستین پذیرش مسئولیت، خالصانه، صادقانه و شبانه‌روزی، همواره اهتمام ورزیدم که هم در حوزه معاونت توسعه و هم با عنوان جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا برای مردم عزیز استانم، خدمتگزاری سخت کوش باشم.
در طول دو سال و نیم خدمت و بعد از هشت سال مسئولیت، وجدانم راحت و آسوده است که بی‌اندکی کم‌کاری هر آنچه در توان داشتم به انجام رسانده و از این پس نیز در هر جا و هر فرصتی از کمک به توسعه استان، کوتاهی نخواهم کرد و خود را موظف می‌دانم خدمتگزار مردم باشم. 
بار دیگر، خدای بزرگ را سپاس می‌گویم که توفیق خدمت به زادگاهم، استان فارس، را به من عطا کرد تا آنچه را می‌دانستم و می‌توانستم در مقطعی حساس، برای خدمت به هم استانی های عزیز به کار گیرم. 
هم‌اکنون، با پایان مسئولیت از همگان بابت کاستی‌ها و قصورات، طلب حلالیت و در برابر بزرگی همکاران و دیگر عزیزان، ادای عذرخواهی می‌کنم. 
امیدوارم فردای فارس، روشن تر از امروز رقم بخورد. 
خدایا چنان کن سرانجام کار 
تو خشنود باشی و ما رستگار 
با احترام
عبدالرضا قاسم پور فرزند کوچک فارس
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1249 کلیک ها  یکشنبه, 14 آذر 1400 21:49
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا