• معاون خدمات شهری شهرداری شیراز خبر داد:

تلاش شهرداری شیراز برای استقبال از نوروز به صورت ویژه و عملیاتی

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز در دومین جلسه هماهنگی استقبال از نوروز 1401 که با حضور رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، معاونین اجرایی و مسئولان فضای سبز مناطق برگزار شد اظهار کرد: از امروز برای استقبال از نوروز و آماده سازی شهر به صورت ویژه و عملیاتی در شهرداری شیراز تلاش می کنیم.

 
به گزارش راستین آنلاین غلامرضا غلامی معاون خدمات شهری شهرداری شیراز در دومین جلسه هماهنگی استقبال از نوروز ۱۴۰۱ گفت: شهرداری شیراز هر ساله در ایام نوروز خدماتی را به شهروندان و میهمانان نوروزی ارائه می‌دهد که باید با برنامه ریزی و نظارت کامل تدابیر پیش بینی شده، انجام شود تا در پی آن شاهد رضایت حداکثری شهروندان و میهمانان نوروزی باشیم.
 
غلامرضا غلامی گفت: کاشت گل و درخت، نصب اِلمان‌های ویژه نوروز، نورپردازی و بهسازی آب نماها و میدان های سطح شهر، نور پردازی پل ها و برطرف نمودن نواقص بوستان ها برای زیباسازی شهر با هدف استقبال از نوروز ۱۴۰۱ در دستورکار شهرداری شیراز قرار دارد.
 
در ادامه این جلسه روح الله مظفری سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز گفت: طراحی تخصصی طرح های فضای سبز و سیما ‌ومنظر شهری به عهده سازمان سیما ‌ومنظر و فضای سبز و زحمت احداث و اجرا و توسعه بر عهده مناطق شهرداری است و سازمان تلاش دارد اقدامات موثر خود را در حوزه نظارت بر عملیات حفظ و نگهداری فضای سبز را کاملا جدی و اصولی پیگیری نماید.
 
مظفری افزود: با توجه به‌ مدت زمان باقی مانده تا نوروز پیمانکار تهیه گل و گیاه توسط سازمان مشخص شده و بزودی گل و گیاه در اختیار مناطق قرار می‌گیرد.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: المان های نوروزی نیز دیگر مبحث مورد توجه سازمان است که در حال تهیه می باشد و بزودی با هماهنگی مناطق در محل های مشخص شده نصب می شود.
 
گفتنی  است در این جلسه معاونین اجرایی و مسئولان فضای سبز مناطق یازده گانه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات جلسه قبل را ارائه کردند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
333 کلیک ها  جمعه, 29 بهمن 1400 10:24
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا