کاهش ۵۰ درصدی فوت ناشی از تصادف تا ۱۴۰۱ در فارس

کاهش ۵۰ درصدی فوت ناشی از تصادف تا ۱۴۰۱ در فارس
   
کاهش ۵۰ درصدی فوت ناشی از تصادف تا ۱۴۰۱ در فارس |||| ||||

استاندار فارس خواستار اعلام آمار فوت ناشی از تصادف در هر یک از شهرستان‌ها به فرمانداران و کاهش این آمار تا پایان ۱۴۰۱ به میزان ۵۰ درصد شد.

 
به گزارش راستین آنلاین  محمد هادی ایمانیه شنبه ۱۳ آذر در جلسه شورای راهبردی تصادفات فارس با تاکید بر اینکه برگزاری جلسات برای رفع مشکلی با این سطح از اهمیت حتما باید بر اساس ضوابط خاصی برگزار شود، عنوان کرد: همه مواردی که در این جلسه به عنوان دستور کار مطرح می‌شود باید پیش از این در جلسات کمیته‌های مربوطه به صورت تخصصی بررسی شده باشد.
 
او همچنین بر لزوم برگزاری جلسات شورای راهبردی تصادفات استان در فواصل زمانی کمتر تاکید و اضافه کرد: کاهش درصد مرگ و میر ناشی از تصادفات در سطح استان نیاز جدی به همکاری فرمانداران در هر شهرستان دارد.
 
ایمانیه همچنین از اداره کل راهداری خواست تا یک ماه آینده برنامه زمان بندی رفع نقاط حادثه‌خیز استان را تدوین کند و اضافه کرد: بی شک در صورت تامین بودجه‌های بیشتر سرعت بخشیدن به این برنامه از اولویت‌های مدیریت ارشد استان خواهد بود.
 
به اعتقاد استاندار فارس ایجاد یک نرم افزار جامع تصادفات که در برگیرنده اطلاعات همه جانبه از ارکان‌های مختلف نظیر اورژانس، پلیس، راهداری، پزشکی قانونی باشد، در برنامه ریزی‌های زیرساختی بسیار اثر بخش خواهد بود.
 
او یادآور شد: با نظارت معاون عمرانی استانداری تفاهم نامه جدید شهرداری شیراز و اداره کل راهداری درباره کمربندی شیراز باید تا دو هفته آتی نهایی شود.
 
استاندار فارس ادامه داد: این تفاهم باید منجر به کاهش ۵۰ درصدی مرگ و میر ناشی از تصادفات در کمربندی شیراز شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
228 کلیک ها  یکشنبه, 14 آذر 1400 09:04
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا