همدلی مردم فارس در دوران سخت کرونا / ۱۲ هزار بسته معیشتی در شیراز توزیع شد

همدلی مردم فارس در دوران سخت کرونا /   ۱۲ هزار بسته معیشتی در شیراز توزیع شد
   
همدلی مردم فارس در دوران سخت کرونا /   ۱۲ هزار بسته معیشتی در شیراز توزیع شد |||| ||||

استاندار فارس گفت: فرهنگ غنی انسانی، اسلامی، ایرانی در فارس از بالندگی بسیار خوب و ارزشمند برخوردار است و در مواقعی که نیاز است مردم این خطه به عرصه می‌آیند و دست نیازمندان را می‌گیرند.

به گزارش راستین آنلاین عنایت‌الله رحیمی یکشنبه ۱۴ شهریور در مراسم رزمایش شمیم حسینی که در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین (ع) برگزار شد، اظهار کرد: با همدلی مردم استان در دوران سخت کرونا و با کمک‌هایی در قالب رزمایش مواسات و همدلی قرارگاه‌های مختلفی از جمله قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، قرارگاه احمد ابن موسی (ع) و قرارگاه مواسات و همدلی توسط دولت، امام جمعه، سپاه و ... تشکیل و تلاش‌های خوبی برای نیازمندان شد و امروز شاهد سرچشمه کار وقف در بقاع متبرکه استان هستیم.

او ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه سلامت این استان، شورای تامین، سپاه، بسیج و ... در مبارزه با کروناویروس، افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا تا کنون اقدامات قابل‌توجهی در استان انجام شده است.

استاندار فارس با اشاره به اینکه بدون‌شک مردم این استان علاوه بر بحران سیل و زلزله، در کرونا نیز خوش درخشیدند، ادامه داد: در روزهایی که کرونا همه ابعاد زندگی مردم را تحت الشعاع قرار داده و در روزهای ابتدای شیوع این بیماری برخی با احتکار ماسک و مواد ضد عفونی به مردم رحم نکردند، اما مردم نیک اندیش فارس وارد سنگر شدند.

رحیمی بیان کرد: با همت دولت، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه فجر و دستگاه‌های اجرایی تاکنون ۱۴۰۰ دوز واکسن در استان تزریق شده و ۳۰ درصد واجدین شرایط واکسینه شدند.

او با اشاره به تهیه و توزیه ۴ میلیون بسته معیشتی در استان، خاطرنشان کرد: در این رهگذر و علی‌رغم مشکلات فرآوان و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک‌های مومنانه و همدلی اقدامات گسترده‌ای مبنی بر کمک به آسیب دیدگان کرونا توسط قرارگاه‌های تشکیل شده در راستای توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان انجام شده است.

استاندار فارس با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مردم و بخشش اجاره بهاء ذکر نام کردند و این مهم برای شیراز و استان فارس افتخار بزرگی بود و از تمام دست اندرکاران و نیک اندیشان قدردانی می‌کنم و امید است این اقدامات و حمایت‌ها و همدلی‌ها اثرگذار باشد.

رحیمی ضمن قدردانی از کادر بهداشت و درمان، گفت: هنوز هم میزان مبتلایان در فارس نسبت به دنیا کمتر است و این نشان از تبحر، تلاش پزشکان و کادر درمان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس هم در این مراسم گفت: این اداره کل از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ١١٣ هزار بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و توزیع کرده است.

حجت الاسلام سیدعباس موسوی افزود: از امروز یکشنبه ۱۴ شهریور هم از محل موقوفات میرزا فتحعلی خان صاحب دیوانی ١٢ هزار بسته در شیراز و از محل دیگر موقوفات ٨ هزار بسته معیشتی در سراسر فارس توزیع می‌شود.

او خاطرنشان کرد که این بسته‌های معیشتی در اختیار کمیته امداد، بهزیستی و خانواده‌های تحت پوشش بقاع متبرکه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
231 کلیک ها  یکشنبه, 14 شهریور 1400 14:23
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا