صدور پروانه بهره‌برداری شرکت‌های دانش بنیان در پارک علم وفناوری فارس

صدور پروانه بهره‌برداری شرکت‌های دانش بنیان در پارک علم وفناوری فارس
   
صدور پروانه بهره‌برداری شرکت‌های دانش بنیان در پارک علم وفناوری فارس |||| ||||

شرکت‌های دانش بنیان استان فارس پس از دریافت پروانه بهره برداری از مشوق‌های تولیدی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش راستین آنلاین حمید رضا ایزدی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های دانش بنیان و فنآور در محل پارک علم و فناوری، گفت: از جمله فرصت‌های خوبی که بوجود آمده ارتباط سازمان صمت فارس با شرکت‌های دانش بنیان است که منجر به مجوز و صدور آیین نامه پروانه بهره برداری برای واحد‌های بدون کارخانه شده است.

او به توسعه برنامه‌های راهبردی مشترک میان این سازمان و پارک علم و فناوری اشاره کرد و افزود: با توجه به توانمندی و دانش شرکت‌های دانش بنیان در حال حاضر ۲۰ پروانه بهره برداری صادر شده است.

ایزدی ادامه داد: این واحد‌ها پس از دریافت پروانه بهره برداری از یک سری مشوق‌های تولیدی شامل تسهیلات، اعطای کارت بازرگانی و معافیعت‌های گمرکی برخوردار شده تا از ظرفیت‌های بوجود آماده نهایت استفاده شود.

در این مراسم تفاهم نامه همکاری بین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، سپاه فجر، پارک علم و فناوری فارس، شرکت شهرک‌های صنعتی و دفتر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در فارس به منظور کمک به تحقیق و توسعه، تولید انبوه و تجاری سازی دستاورد‌های فنآورانه و ایجاد نواحی فنآوری‌های صنعت ساز منعقد شد.

در ادامه از تعدادی واحد‌های فنآور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فنآوری بازدید شد و ضمن آشنایی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این واحدها، مسائل و مشکلات آن‌ها بررسی و راهکا‌های عملیاتی اتخاذ شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
205 کلیک ها  پنج شنبه, 10 تیر 1400 12:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا