مشارکت و نقش آفرینی بخش‌ خصوصی در شکوفایی اقتصادی و اشتغال فارس

مشارکت و نقش آفرینی بخش‌ خصوصی در شکوفایی اقتصادی و اشتغال فارس
   
مشارکت و نقش آفرینی بخش‌ خصوصی در شکوفایی اقتصادی و اشتغال فارس |||| ||||

  رئیس سازمان صمت فارس با تاکید بر افزایش ظرفیت اقتصادی استان در تعامل دولت و بخش خصوصی، گفت: مشارکت و نقش آفرینی بخش‌ خصوصی توام با تکنولوژی‌های پیشرفته در شکوفایی اقتصادی و اشتغال ضرورت دارد.

 به گزارش راستین آنلاین حمیدرضا ایزدی عصر سه‌شنبه ۱۸ مرداد در چهارصد و پنجاه‌ و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فارس که با حضور استاندار فارس برگزار شد، گفت: از جلمه واحدهای معرفی شده در این کارگروه مجتمع صنعتی پروتئینی شام شام تولید فراورده‌های گوشتی، شیراز سرم، تولید انواع سرم، شرکت پالایش پارسیان سپهر، استحصال اتان از گاز طبیعی  و  نیز موضوع رمز ارز و   ...‌بود که مشکلات آن‌ها بحث، بررسی، تبادل نظر و نیز ارائه راهکار شد.

او افزود: از ۱۹ مصوبه، ۱۴ واحد در مسیر فعالیت خود با موانعی مواجه بودند که مشکلات آنها پس از شناسایی و احصاء توسط کارشناسان هر حوزه در جلسه کمیته تخصصی (بانکی، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، زیرساختی و...) ذیل کارگروه موصوف بررسی شده بود، در کارگروه‌ تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و مورد تصویب اعضاء قرار گرفت و سپس برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ نهایی شد.

رئیس سازمان صمت فارس با تاکید بر اینکه برای پیشبرد اهداف، برنامه‌ها و تتسهیل و تسریع امور در چارچوب قانون در انجام اقدامات دولت برای اقتصاد و تولید، به سمت رفع مشکلات زیربنایی گام برداشته‌ایم، اظهار کرد: تمام تلاش ستاد تسهیل استان، همکاری موثر بین دستگاههای اجرایی ذی ربط و مسولین عالی استان در راستای تحقق شعار سال، رفع موانع و مشکلات بنگاههای اقتصادی وتولید کنندگان است تا چرخ تولید در استان پهناور فارس شتاب و سرعت بیشتری بگیرد.

ایزدی همچنین با اشاره به تسریع، تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام تولیدی، حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی، کمک به توسعه صادرات در راستای استمرار و ارتقاء تولید و اشتغال در استان، عنوان کرد: در راستای دستیابی به موفقیت‌های پایدار و جذب سرمایه‌گذاری و تولید ثروت در توسعه فعالیتهای اقتصادی و کار آفرینی موارد مهمی از جمله آموزش تخصصی، افزایش مهارت‌های لازم برای ایجاد کسب و کار، نوآوری و خلاقیت در بین فعالین اقتصادی حائز اهمیت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با تاکید بر افزایش ظرفیت اقتصادی استان در تعامل دولت و بخش خصوصی، گفت: مشارکت و نقش آفرینی بخش‌ خصوصی توام با تکنولوژی‌های پیشرفته در شکوفایی اقتصادی،  اشتغال، تولید کمی، کیفی و توسعه متوازن و پایدار ضرورت دارد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1192 کلیک ها  چهارشنبه, 19 مرداد 1401 08:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا