آرمان‌های والا مردم را در مسیر نظام اسلامی نگه داشته است

آرمان‌های والا مردم را در مسیر نظام اسلامی نگه داشته است
   
آرمان‌های والا مردم را در مسیر نظام اسلامی نگه داشته است |||| ||||

امام جمعه شیراز با اشاره به شدت گرفتن هجمه‌های رسانه‌ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد که اهداف و آرمان‌های والای نظام و انقلاب مردم را در مسیر این نظام نگه‌داشته است.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام درخطبه‌های نماز جمعه ضمن قدردانی از شورای نگهبان، گفت: هر اقدامی که از سوی این نهاد انجام شود، باز هم دشمن حرف خود را می‌زند.

او با بیان اینکه ماندگاری مردم در مسیر نظام، با ساندیس و تی‌تاپ امکانپذیر نبوده و آرمان‌ها و اهداف والا آنان را در مسیر نگه‌داشته است، ماندگاری در این مسیر را نیازمند مجاهدت و پایمردی دانست و تاکید کرد که در چله دوم انقلاب، به دنبال تمدن‌سازی و ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه در راستای پایمردی برای انقلاب برخی نهادها مانند شورای نگهبان این روزها زیر فشارند، یکی از وظایف مهم دولت را افزایش مشارکت مردم در انتخابات دانست و با بیان اینکه معیشت، اصلی‌ترین مشکل مردم است.

وی قرآن را مهمترین ملاک در مسائل مختلف دانست و گفت: برخی افراد در آستانه انتخابات، در ستاد نامزدهایی که احتمال پیروزی آنان است، حاضر می‌شوند؛ آنان اگر انتخابشان براساس علم نباشد، در مسیر خداوند حرکت نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه مردم ایران 28 خرداد هم پای حرفش در حفظ نظام خواهد ماند، گفت: نظامی که به برکت خون شهدا ایجاد شده حفظ خواهد شد،هرگز نباید  در برخی مسائل تردید شود زیرا حکم خدا است و نباید در این مسیر تردید کرد.

امام جمعه شیراز با تاکید براینکه مومن به انقلاب اسلامی نباید در این مسیر تردید کنند، تمام تلاش رسانه‌های آمریکایی و غربی را ایجاد تردید در دل مردم دانست و ادامه داد: برای ایجاد تحول در نظام اسلامی باید نسلی عالم پرورش داده شود که کار اصلی حوزه علمیه این است که کسانی را تربیت کنند که پس از تحصیل احکام الهی را بشناسند و در صدد اجرای آن تلاش کنند و این وظیفه اصلی حوزه علمیه است.

او خاطرنشان کرد که دشمنان اسلام و نظام اسلامی، پس از پیروزی انقلاب همواره برای این کشور و به ثمر نرسیدن نظام، خط و نشان کشیده و مدام برای خالی کردن دل مومنان، تزویر کرده‌اند، گفت: حرف‌ها و اقدامات دشمنان تکراریست، آنان پیش از برگزاری هر انتخاباتی مدعی میشوند که مردم خسته هستند و پای صندوق رای نمی‌آیند.

نماینده ولی فقیه در فارس، ادامه داد: شاید مردم از بی‌عدالتی و یکسری رفتارها خسته شده باشند، این بدان معنا نیست که اصل حرکت انقلاب را بی ارزش بدانند زیرا مردم برای خون شهدا احترام قائل بوده و هستند و پای صندوق رای نیز حاضر می‌شوند.

آیت‌الله دژکام گفت: خداوند متعال همه ما را مامور به اجرای عدالت کرده است آن چه دغدغه مومنین در طول این سالیان است آن است که عدالت آن طوری که ما به عنوان پیروان امام علی علیه السلام مدنظرمان هست متاسفانه در جامعه ما پیاده نمی شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
224 کلیک ها  جمعه, 07 خرداد 1400 20:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا