افتتاح و کلنگ زنی طرح های صنعتی و تولیدی / اشتغالزایی بیش از ۳۰۰ نفر

افتتاح و کلنگ زنی طرح های صنعتی و تولیدی / اشتغالزایی بیش از ۳۰۰ نفر
   
افتتاح و کلنگ زنی طرح های صنعتی و تولیدی / اشتغالزایی بیش از ۳۰۰ نفر |||| ||||

همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی تعدادی از پروژه های صنعتی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی شیراز افتتاح یا کلنگ زنی شد. 

به گزارش راستین آنلاین  در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، تعدادی از طرح ها و پروژه های تولیدی و صنعتی در شهرک بزرگ صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی با حضور  عنایت الله رحیمی، استاندار فارس، افتتاح یا کلنگ زنی شد.
 
رحیمی اعتبار این پروژه ها را بیش از 550 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: میزان اشتغال زایی پروژه های مذکور نیز بیش از 300 نفر خواهد بود.
 
مراسم کلنگ زنی طرح تولید سدیم سیانید با ظرفیت 6000 هزار تن و اشتغالزایی 200 نفردر منطقه ویژه اقتصادی شیراز با حضور استاندار فارس انجام شد.
به گفته رحیمی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه این واحد تولیدی قرار است بزرگترین واحد تولید سیانید سدیم در کشور باشد، عنوان کرد: تولیدات این کارخانه در معادن طلا، صنایع رنگ و رزین و سایر موارد کاربرد دارد که با اعتباری بالغ بر 550 میلیارد تومان احداث خواهد شد.
 
واحد تولیدی فویل های آلومنیومی، سفره و نایلون و کیسه های پلاستیکی با اعتباری بالغ بر 8میلیارد تومان و اشتغالزایی برای 18 نفر، شرکت تولید کارتریج سیاه و سفید لیزری با اعتباری بالغ بر 2.900 میلیارد تومان و ایجاد 15 فرصت شغلی، واحد تولیدی نوشیدنی های انرژی زا با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان و ایجاد 15 فرصت شغلی، کارخانه برنج کوبی با اعتبار 3 میلیارد تومان و ایجاد 65 فرصت شغلی و طرح گلخانه نشا با اعتبار 7 میلیارد تومان از دیگر مواردی بود که با حضور استاندار فارس افتتاح شد.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
277 کلیک ها  دوشنبه, 20 بهمن 1399 18:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا