• همزمان با دهه فجر انجام شد :

کلنگ زنی و افتتاح ۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در استهبان

کلنگ زنی و افتتاح ۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در استهبان
   
کلنگ زنی و افتتاح ۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در استهبان |||| ||||

عبدالرضا قاسم پور که همزمان با پنجمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی به شهرستان استهبان سفر کرده بوداز افتتاح و کلنگ زنی 17 پروژه با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در این سفر در آیین افتتاح و کلنگ زنی 13 پروژه عمرانی، اقتصادی، آموزشی و فرهنگی حاضر شد.


وی در حاشیه این آیین ها با اشاره به حمایت های  دولت از سیاست های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: توجه به بخش خصوصی و حمایت از سرمایه گذاری در دولت های یازدهم و دوازدهم در دستور کار قرار گرفته و نتایج مثمر ثمری داشته است.

معاون استاندار فارس با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان استهبان در حوزه های مختلف گردشگری، اقتصادی ، صنعت، معدن و کشاورزی، از همدلی بین مردم و مسئولین در این شهرستان تقدیر کرد و این موضوع را زمینه ساز پیشرفت و توسعه منطقه دانست.

قاسم پور همچنین به نقش ایجاد فضاهای آموزشی در توسعه استان تاکید کرد.

در این سفر همچنین سردخانه کارخانه بسته بندی انجیر با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان افتتاح شد که به گفته معاون استاندار فارس در ادامه فازهای توسعه ای بر تعداد اشتغال ایجاد شده آن افزوده خواهد شد.

بازدید از ساختمان بخشداری شهر رونیز ، افتتاح طرح آبخیزداری و حفاظت خاک تل میشی و افتتاح طرح پرورش گاو شیری   از جمله برنامه های سفر معاون استاندار فارس به شهرستان استهبان بود

در ادامه معاون استاندار و هیات همراه،  گلخانه سبزی و سیفی را در روستای لای خرمی دهستان خیر افتتاح کردند.

معاون استاندار در ابتدای ورود به شهر استهبان ابتدا و در شهرک امام حسن مجتبی (ع) طرح توسعه آبرسانی را افتتاح کرده و در ادامه با حضور در گلزار شهدای شهرستان در مجاورت امامزاده پیرمراد (ع) ، به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و به طور ویژه به پنج شهیده زن شهرستان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن ، ادای احترام کردند.

 از دیگر پروژه هایی که در شهر استهبان مورد بهره برداری قرار گرفت می توان به افتتاح خط جدید کارگاه تولید ماسک و افتتاح سردخانه کارگاه فرآوری انجیر اشاره کرد.

 قاسمپور در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان استهبان با حضور در شهر ایج پروژه بهسازی معابر ایج را افتتاح کرده و پس آن پروژه ساخت دبستان هدایت شهر ایج کلنگ زنی شد.

افتتاح طرح آبیاری نوین روستای انجیرک ، افتتاح طرح پرورش مرغ گوشتی روستای آبنارک ، و کلنگ زنی یک باب مدرسه در روستای آبنارک از دیگر برنامه های ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرستان استهبان بود که در این سفر انجام شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
430 کلیک ها  جمعه, 17 بهمن 1399 14:09
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا