طرح های عمرانی و صنعتی فراشبند افتتاح شد

طرح های عمرانی و صنعتی فراشبند افتتاح شد
   
طرح های عمرانی و صنعتی فراشبند افتتاح شد |||| ||||

تعدادی از طرح های عمرانی و صنعتی شهرستان فراشبند به مناسبت دهه فجر با حضور استاندارفارس افتتاح و کلنگ زنی شد.

 
به گزارش راستین آنلاین عنایت الله رحیمی در حاشیه افتتاح این طرح ها با بیان اینکه دستاوردهای دولت در یک سال گذشته به عنوان هدیه ای به مردم شریف و شهید پرور فراشبند تقدیم می شود، اظهار داشت: یک طرح آبخیزداری عظیم و مهم در فراشبند کلنگ زنی شد که تاثیرات بسیار زیادی در این شهرستان به ویژه روستای آویز و مناطق اطراف آن خواهد داشت. 
 
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس ادامه داد: این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان توسط منابع طبیعی اجرا خواهد شد.
 
وی افزود: طرح ساخت مسکن محرومین توسط کمیته امداد در شهرستان فراشبند از دیگر پروژه‌های عمرانی این شهرستان است و در دهه فجر سی واحد تحویل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فراشبند می شود.
 
 استاندار فارس همچنین به افتتاح برخی طرح های صنعتی در شهرستان فراشبند به مناسبت فرارسیدن دهه فجر اشاره کرد و گفت طرح احداث سردخانه با سرمایه گذاری ۸ میلیارد تومان و تسهیلات اعطایی دولت در ناحیه صنعتی فراشبند صورت خواهد گرفت.
 
 رحیمی با اشاره به کلنگ زنی طرح تولید کنسانتره سرب و روی در شهرستان فراشبند، افزود: این طرح در تامین و توسعه زیرساخت های صنعتی بسیار اثر گذار خواهد بود و امیدواریم صنایع پایین دستی سرب و روی در این منطقه شکل بگیرد. 
 
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس، افزود: طرح تولید کنسانتره سرب و روی با استفاده از معدن موجود در شهرستان و با سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیارد تومان فرصت اشتغال مستقیم برای یکصد نفر را فراهم می کند که طبیعتاً به صورت غیر مستقیم زمینه اشتغال افراد بیشتری را نیز ایجاد خواهد کرد.
وی گفت: امیدوارم شهرستان فراشبند که همواره پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بوده است در مسیر توسعه هم پیشرفت خوبی داشته باشد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
206 کلیک ها  چهارشنبه, 15 بهمن 1399 20:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا