• فرماندار شیراز:

استمرار حمایت دولت از مشاغل آسیب دیده از کرونا با تاکید برجذب به موقع تسهیلات

کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان شیراز با هدف بررسی عملکرد شبکه بانکی شهرستان در اجرای طرح اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا به ریاست امیری فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان شیراز تشکیل جلسه داد.

 
به گزارش راستین آنلاین فرماندار شیراز در نهمین نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان شیراز که با حضور اعضای کارگروه و روسای بانکهای عامل در محل فرمانداری شیراز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان شبکه بانکی شهرستان در ایام شیوع ویروس کرونا، از ارائه ۱۱۵۴۲ پرونده جمعا به مبلغ سه هزار و پانصد و شصت میلیارد ریال به سیستم بانکی شهرستان توسط دستگاههای اجرایی شیراز خبر داد. 
 
محمد رضا امیری در ادامه خاطرنشان کرد: طبق گزارش های ارایه شده از سوی دستگاههای اجرایی، ازمجموع پرونده های ارائه شده از ابتدای اجرای این طرح تا کنون، تعداد ۷۶۴۶ پرونده به مبلغ دو هزار و دویست و هشتاد و چهار میلیارد ریال پرداخت نهایی شده است و تعداد ۳۶۵۶ پرونده به مبلغ هزار و یکصد و هشتاد و سه میلیارد ریال درحال پرداخت است که با احتساب مبالغ ذکر شده، تعداد ۳۰ هزار فرصت شغلی مورد حمایت این طرح قرار گرفته است‌.
 
فرماندار شیراز ضمن یادآوری نقش موثر بانکها در مدیریت مشکلات پدیدآمده ناشی از بیماری کرونا و افزایش تاب آوری اصناف آسیب دیده، بر ضرورت مشارکت فعال بانک ها در اجرای طرح اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان از معرفی ۲۱۸ طرح در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی با تثبیت تعداد ۲۱۸ شغل به سیستم بانکی شهرستان خبر داد و تاکید کرد: سیستم بانکی موظف است رسیدگی و تعیین تکلیف طرحهای ارائه شده و معرفی نماینده ویژه جهت این مهم را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.
 
رئیس ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز بار دیگر بر ضرورت احیای واحدهای غیرفعال و آسیب دیده از کرونا تاکید کرد و افزود: خوشبختانه تسهیلات ویژه باشگاهها و طرحهای ورزشی خسارت دیده از شیوع کرونا ابلاغ شده است که متقاضیان واجد شرایط می توانند موضوع را از اداره ورزش و جوانان پیگیری کنند.
 
رئیس کارگروه اشتغال شهرستان شیراز در ادامه سخنان خود، ضمن قدردانی از زحمات پرسنل بانکها، بر ضرورت فعال تر شدن کمیته وصول مطالبات بانکی نیز تاکید و‌ خواستار همکاری بیش از پیش دستگاههای اجرایی در این خصوص شد. 
 
گفتنی است مدیران شبکه بانکی شهرستان حاضر در این نشست نیز گزارشی از اقدامات انجام شده و پیشنهادات در زمینه اجرای هر چه بهتر طرح اعطای تسهیلات کرونا را ارائه و بار دیگر آمادگی شبکه بانکی شهرستان برای پشتیبانی از اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا را اعلام کردند‌‌.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
756 کلیک ها  شنبه, 06 دی 1399 12:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا