طرح بزرگ گازرسانی به منطقه کامفیروز در حال اتمام است

 تعدادی از اهالی منطقه کامفیروز مصرف کننده گاز شهری شده اند. 

 
به گزارش راستین آنلاین معاون عمرانی استانداری فارس در مورد آمار و اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی در خصوص وضعیت گاز رسانی به منطقه کامفیروز توضیح داد .
 
محمود رضایی اعلام کرد : طرح عظیم گاز رسانی به دو بخش کامفیروز شمالی و جنوبی از توابع شهرستان مرودشت ، به عنوان یکی از بزرگترین و مهم ترین پروژه های گاز رسانی استان ، در دو شهر خانیمن و کامفیروز و‌۱۸ روستا با اعتباری بالغ بر ۲۰۲۰ میلیارد ریال در دهه فجر سال گذشته به بهره برداری رسید. 
 
وی ادامه داد : نصب اشعابات گاز یا علمک منطقه نیز از اواخر سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال آغاز شده و در حال حاضر با نصب ۴۷۳۲ انشعاب در حال اتمام می باشد .به گفته معاون عمرانی استانداری فارس با نصب این تعداد انشعاب گاز ظرفیت اشتراک پذیری معادل ۷۱۵۰ فقره ایجاد شده است . همچنین تاکنون ۳۲۷۰ متقاضی نسبت به اشتراک پذیری اقدام کرده اند که کنتور گاز نیز برای آنها نصب شده و در حال مصرف گاز شهری هستند. 
 
 رضایی ضریب گازرسانی به روستاهای شهرستان مرودشت را بیش از ۹۰ درصد اعلام کرد و گفت : استان فارس در زمینه تکمیل طرح گازرسانی به روستاها و توسعه گازرسانی در شهرها و صنایع استان از کارنامه بسیار موفقی برخوردار است. 
 
وی توسعه‌ گازرسانی به نقاط روستایی با هدف محرومیت زدایی و گسترش عدالت اجتماعی در مناطق کمتر توسعه یافته را از جمله موارد مهم موجود در دستور کار دولت اعلام کرد و گفت : تاکنون بیش از ۸۸.۲ درصد جمعیت روستایی فارس از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
731 کلیک ها  دوشنبه, 24 آذر 1399 10:50
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا