یک صندلی و 5 صاحب احتمالی / چه کسی شایسته سکانداری استانداری فارس است

یک صندلی و 5 صاحب احتمالی / چه کسی شایسته سکانداری استانداری فارس است
   
یک صندلی و 5 صاحب احتمالی / چه کسی شایسته سکانداری استانداری فارس است |||| ||||

مجمع نمایندگان فارس بر اساس جلسه‌ای در محل مجلس شورای اسلامی پنج نفر را به‌عنوان گزینه‌های نهایی استانداری فارس معرفی کردند.

به گزارش راستین انلاین این روز ها بحث تعیین استاندار جدید به بحثی داغ تبدیل شده است ، که در این میان افراد مختلفي به عنوان گزينه هاي احتمالي تصدي سكان داري اين استان مطرح مي شوند.

همه گزينه هاي احتمالي استانداري 

جلسه مجمع نمایندگان فارس برای معرفی گزینه‌های استانداری به وزارت کشور در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بر اساس این جلسه نتیجه به ترتیب آراء (هر نماینده می‌توانست به ۵ گزینه رأی دهد) به شرح زیر است:

۱- محمدهادی ایمانیه ۱۶ رأی
۲- ضرغام صادقی ۱۱ رأی
۳- رعیتی ۱۰ رأی
۴- بیانی ۷ رأی
۵- کوشکی ۶ رأی
۶- حقایقی ۵ رأی
۷- شاهین محمدصادقی ۵ رأی
۸- اردکانی ۳ رأی

گفتنی است: سایر گزینه‌ها همچون محمد سقایی، داریوش اسماعیلی، مقصودی، زارع‌پور، علی احمدی و … هرکدام یک یا دو رأی در انتهای لیست جای گرفتند.

خبرها حاکی از این است که 5 گزینه نهایی از نیروهای بومی استان  مورد تایید دولت برای مسئولیت سکانداری استانداری فارس قرار گرفته اند و به احتمال زیاد طی پند روز  آینده از سوی وزارت کشور یکی از این  گزینه ها به عنوان استاندار جدید معرفی خواهند شد.

اما سوال اینجاست بر اساس این گفت و شنودها، آخرین گزینه های معرفی شده از سوی کمیته استان چه کسی خواهد بود .

شنیده ها حاکی از آن از است که یکی از گزینه های اصلی استانداری فارس ضرغام صادقی است که قطعیت یافته و اما در عین حال از او به عنوان گزینه جدی ریاست جمعیت هلال احمر و سازمان تامین اجتماعی یاد می کنند.

در حالی که استان فارس از لحاظ استراتژِک یکی از استان های مهم کشور به شمار می رود این استان همواره در سطح مدیریت ارشد روی ثبات را به خود ندیده به گونه ای که بر اساس آمارها، این استان استراتژیک، بیشترین تغییرات را در سطوح مدیریتی طی سال های اخیر تجربه کرده است.

این استان همواره در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی، درمان و … بار دیگر استان ها را به دوش کشیده اما متاسفانه فارس با وجود این همه ظرفیت و پتانسیل هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده است.

می توان گفت تا وقتی که فارس  به طور حتم  در حوزه مدیریت به ثبات نرسد امکان توسعه این استان آنچنان که باید  وجود ندارد ، پس  امید است با انتخاب استانداری اصلح و مدیری مدبر فارس به رشد و شکوفایی که باید برسد.

محمد هادی ایمانیه ( متولد 1341 در شیراز ، سوایق : معاون پشتيباني دانشگاه علوم پزشكي شيراز (1384-1381)؛ معاون درمان و داروي دانشگاه علوم پزشكي شيراز (1381-1378)؛ رئيس بيمارستان نمازي شيراز (1378-1375)؛ عضو كميته آموزش پزشكي جامعه‌نگر در دانشگاه علوم پزشكي شيراز (1380)؛ سرپرستي شاخه درمان كميته امنيت اجتماعي استان فارس (1378-1377)؛ رئيس بيمارستان شهيد بهشتي (1373))

ضرغام صادقی (متولد 1344 در ممسنی ، نمایندهٔ دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ شیراز در استان فارس بود،معاون امور نظارتی و هماهنگی امور مجلس رییس جمهور ،مشاور معاون امور مجلس رییس جمهور،مدیرکل دفتر هماهنگی دستگاه های اجرایی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری،عضو ثابت شورای معاونین وزارت بهداشت،بازرس ویژه رییس جمعیت هلال احمر کشور،مشاور ویژه و پارلمانی رییس هلال احمر و ...)

 

 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
4780 کلیک ها  دوشنبه, 15 شهریور 1400 10:22
این مورد را ارزیابی کنید
(6 رای‌ها)

1 نظر

  • احمدرضا چهارشنبه, 17 شهریور 1400 22:00 ارسال شده توسط احمدرضا

    گزینه پیشنهادی جوان و مردمی استانداری فارس دولت سیزدهم آقای دکتر بهیار مقیمی سارانی
    ما بعنوان مسئولین ستاد های مردمی جوانان در شهرستانها و بخش های فارس به خواست و نظر مردم و جوانان که همانا حمایت از نیروی جهادی و انقلابی هست احترام میگذاریم و قطعا جناب دکتر با مدارک و سوابق درخشانی که دارد در شرایط فعلی از شایسته ترین گزینه های این منصب می باشد.
    به فرموده رهبر معظم انقلاب ؛
    هر جا به نسل جوان اعتماد کردیم و حداقلِ امکانات را در اختیارش گذاشتیم، پیش رفتیم / گزینه‌ی قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن، مقاومت در همه‌ی زمینه‌ها است / در زمینه‌ی مسائل اقتصادی،سیاسی،اجتماعی و مدیریت کلان هیچ بن‌بستی وجود ندارد
    رهبر انقلاب اسلامی، «تقوا و امانت‌داری،تخصص و تعهد و روحیه جهادی» را جزو مهم‌ترین شاخصها در سپردن امور و مسئولیتها دانستند و با تأکید بر لزوم مراقبت مسئولان در رعایت بیت‌المال، خویشتنداری در برابر طغیان نفس و پرهیز جدی از مال‌اندوزی و میل به اشرافیت، گفتند: سلوک پیغمبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله) و امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) کاملاً بر خلاف دنیاطلبانی بود که به‌دنبال کسب قدرت برای رسیدن به شهوات نفسانی و مال و ثروت هستند و در جمهوری اسلامی نیز مسئولان موظفند با تمسک به سیره‌ی آن بزرگواران، از اسراف و زندگی اشرافی و تجملاتی پرهیز کنند،با توجه به بیانات رهبر معظم جناب دکتر مقیمی سارانی بعنوان جوان انقلابی همه شاخص های لازم را برای عهده دار شدن این مسئولیت در استانداری فارس را داراست که ما مسیولین ستاد های مردمی شاخه جوانان وظیفه خود میدانیم از این انتصاب ها حمایت کنیم.
    جمعی از مسئولین و فعالین ستادهای مردمی جوانان(شیراز،مرودشت،ارسنجان،سپیدان، بیضا،کوار،کازرون،ممسنی،کوهچنار،رستم،لامرد،مهر،گله دار،لارستان،فسا،جهرم،سرچهان،اقلید،آباده،نی ریز،استهبان،خومه زار،اشکنان،داراب،زرین دشت،کامفیروز،پاسارگاد،سروستان،خرامه، علامرودشت،صدرا،همایجان،فیروزاباد،قیرکازرین،فراشبند،خفر،زرقان،گراش،خنج،بوانات صفاشهر،اوز)

    گزارش

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا