دستگاه ها باید از ظرفیت ‌های خود برای رشد حرم مطهر تلاش کنند

دستگاه ها باید از ظرفیت ‌های خود برای رشد حرم مطهر تلاش کنند
   
دستگاه ها باید از ظرفیت ‌های خود برای رشد حرم مطهر تلاش کنند |||| ||||

کاندیدای شورای شهر شیراز امروز 3 شهریور در دوازدهمین جلسه فوق العاده شورای اسلامی شیراز گفت: برنامه‌ های شیراز باید با سرلوحه قرار دادن سومین حرم اهل بیت (ع) در نظر گرفته شود و دستگاه ها باید از ظرفیت ‌های خود برای رشد این حوزه استفاده کنند.

به گزارش راستین آنلاین سید احسان اصنافی افزود :برای رسیدن شیراز به جایگاه سومین حرم اهل بیت (ع) طرح ۵۷ هکتاری به عنوان طرح جامع بافت تاریخی و دسترسی به حرم‌ های مطهر باید محقق شود.

وی اضافه کرد: مسجد محوری، توجه به ورزش‌های همگانی، ایجاد ورزشگاه‌ های ویژه بانوان، پیگیری در ساخت و تولیدات فرهنگی و هنری باید در اولویت برنامه های شهرداری شیراز قرار بگیرد.

اصنافی با اشاره به لزوم توجه به حوزه حمل و نقل بیان کرد: طرح جامع حمل و نقل برای شهر شیراز باید در نظر گرفته شود و تکمیل رینگ ترافیکی، بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و تداوم توسعه خطوط مترو باید از اولویت های شهردار شیراز باشد.

وی ادامه داد: اصلاح قانون مرتبط با باغات قصردشت ضروری است تا نگهداری باغات برای باغداران توجیه‌ پذیر شود و برای شهرک‌ های منفصل باید مواردی مانند شفافیت بانک زمین، معاملات املاک و رعایت قوانین تملک‌ های شهرداری مورد توجه قرار گیرد.

اصنافی با تاکید بر مزایای هوشمندسازی گفت: مانیتورینگ فعالیت‌های شهرداری و داده کاوی تمامی ابعاد شهرداری شیراز باید انجام شود و هوشمندسازی موجب شفافیت نیز می شود.

وی تصریح کرد: پیگیری و تکمیل کمربند سبز شیراز و ایجاد مناطق گردشگری در مناطق مختلف شیراز با مشارکت عموم مردم، ایجاد تصفیه خانه های محلی، ایجاد کلینیک باغات، منطقه گردشگری باغات قصردشت و تعاونی باغات، پیگیری تقویت بازیافت در مبدا و مقصد، تکمیل شبکه هوشمند و سایت زباله ‌سوز از برنامه های من در صورت انتخاب به عنوان شهردار شیراز است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
680 کلیک ها  چهارشنبه, 03 شهریور 1400 19:50
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا