تکمیل زيرساخت هاي شهرك صنعتي دارويي بيضا شتاب مي گيرد /لزوم تامين آب،برق و گاز تا ورودي

تکمیل زيرساخت هاي شهرك صنعتي دارويي  بيضا شتاب مي گيرد /لزوم تامين آب،برق و گاز تا ورودي
   
تکمیل زيرساخت هاي شهرك صنعتي دارويي  بيضا شتاب مي گيرد /لزوم تامين آب،برق و گاز تا ورودي |||| ||||

معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از تخصیص ۵۰۰میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلي اين سازمان برای اجرای زیرساخت ها در شهرک صنعتی دارویی بیضا خبر داد و گفت:اين اعتبارات امسال و سال آينده به اين شهرك اختصاص خواهد يافت.

به گزارش  راستین آنلاین علی رسولیان در بازدید  نیکزاد نائب رییس مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی دارویی بیضا گفت:عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت ها در این شهرک صنعتی از ابتدای امسال آغاز شده و تاکنون ۳۰۰میلیارد ریال اعتبار جهت زیرسازی و شبکه داخلی فاضلاب اختصاص یافته و سایر طرح هانیز به سرعت در سال آینده اجرایی خواهد شد.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه ایجاد این شهرک صنعتی با هدف هدایت سرمایه گذاران مرکز استان که با نبود زمین صنعتی جهت اجرای طرح های خود در مركز استان ، روبرو شده اند ،در دستور کار این سازمان و شرکت شهرک های صنعتی فارس قرار گرفته است،گفت: زیرساخت های داخل شهرک صنعتی درفاز اول که حدود۲۰۰هکتار است تا پايان سال آينده انجام خواهد شد و همزمان باید دستگاه های اجرایی نیز نسبت به تامین زیرساخت ها ی جاده ورودي و نيزتامين آب،گاز و برق تا ورودی شهرک صنعتی اقدام کنند.
مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران افزود:شهرک صنعتی دارویی در فاز نخست در ۲۰۰هکتار برای استقرار همه گروه های صنعتی بویژه صنایع دارویی در نظر گرفته شده است که در فاز دوم نیز ۲۰۰هکتار دیگر به مساحت فعلی اضاف می گردد و در فازهاي بعدي قابل توسعه تا 1000هكتار خواهد بود. 
رسوليان افزود:با تكميل زيرساخت ها و واگذاري اراضي و و استقرارواحد هاي توليدي و صنعتي ،شهرك صنعتي دارويي بيضا به يكي از شهرك هاي صنعتي مطرح استان و كشور تبديل مي شود.
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس نیز با بيان اينكه این شهرک صنعتی از مصوبات هیئت دولت است گفت: با بهره برداری در فاز نخست در اين شهرك صنعتي بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی مستقر خواهند شد که پیش بینی می شود در این واحدها برای افزون بر پنج هزار نفر اشتغال پایدار ایجاد شود.
احد فتوحی با بیان اینکه رویکرد اصلی ایجاد این شهرک صنعتي ، استقرار صنایع مرتبط با دارويی و تجهیزات پزشکی و نيز فراوري گیاهان دارویی است، گفت :در برخی از زون هاي این شهر ک نیز بر اساس ضوابط استقرار واحدهای صنعتی، سایر صنایع مستقر خواهند شد.
وي افزود:باتوجه به اينكه شهرك صنعتي بزرگ شيراز در آستانه تكميل است ،اين شهرك صنعتي باتوجه به ويژگي هايي نظير نزديكي به كلان شهر شيراز و فاصله نزديك با بزرگراه شيراز-اصفهان و نيز راه آهن از موقعيت ويژه اي براي سرمايه گذاري برخوردار است و با راه اندازي آن و آغاز واگذاري زمين درسال آينده قطعا مورد استقبال متقاضيان قرار مي گيرد.
در اين بازديد كه نماينده مردم شهرستان هاي بيضا و سپيدان در مجلس شوراي اسلامي و نيز معاون هماهنگي امور عمراني استاندار فارس ،نايب رييس مجلس وراي اسلامي را همراهي مي كردند بر تامين اعتبار به منظور اجراي زيرساخت ها تا ورودي شهرك صنعتي تاكيد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
290 کلیک ها  پنج شنبه, 28 بهمن 1400 19:07
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا