اجرای ۱۲طرح زیرساختی در شهرک صنعتی شیراز

  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اجرای ۱۲طرح بزرگ زیرساختی در شهرک صنعتی شیراز با ۵۷۰ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :سید مصطفی هاشمی دوشنبه ۹ مردادماه در بازدید میدانی سرزده از پروژه‌های زیرساختی شهرک صنعتی شیراز، ضمن بررسی مسائل و مشکلات، دستوراتی در راستای تسریع در تکمیل زیرساخت‌ها صادر کرد.

او در این بازدید از اجرای برنامه تحولی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با عنوان نهضت توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها خبر داد و گفت: در قالب این برنامه اجرای ۱۲پروژه بزرگ با اعتبار ۵۷۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که برخی از پروژه‌ها آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اجرای طرح تکمیل روشنایی واحدهای کارگاهی، انجام نهضت آسفالت در جاده دسترس، ورودی شهرک، لکه گیری و آسفالت فاز ۵ و زیرسازی جاده دوم دسترسی، ساخت و تکمیل مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب و اجرای مدول چهارم، اجرای طرح پمپاژ پساب، ساخت واحدهای کارگاهی، خرید انشعاب و تکمیل طرح انتقال آب و اتصال به شبکه داخلی و اجرای طرح پیاده‌رو سازی در برخی فازهای شهرک صنعتی را از مهم‌ترین طرح‌ها و برنامه‌هایی اعلام کرد که عملیات اجرایی برخی از آنها در حال انجام است و برخی دیگر نیز درمرحله برآورد یا انتخاب پیمانکار قرار دارد.

هاشمی افزود: در این برنامه ضرورت‌ها و نیازهای زیرساختی شهرک صنعتی بزرگ شیراز اولویت بندی و بر اساس برنامه عملیاتی و فنی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

او همچنین با اشاره به اهمیت شهرک صنعتی شیراز در توسعه صنعتی و اشتغال استان گفت: وجود حدود ۵۸ درصد از قراردادها و واحدهای بهره‌بردار شهرک‌های صنعتی استان در شهرک صنعتی بزرگ شیراز بیانگر اهمیت راهبردی این شهرک صنعتی است و به تناسب آن توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام /  108
238 کلیک ها  سه شنبه, 10 مرداد 1402 07:44
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا