آغاز عملیات اجرایی طرح‌های زیرساختی در ناحیه صنعتی خفر

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از آغاز عملیات اجرایی طرح‌های زیرساختی در ناحیه صنعتی خفر خبر داد.


سید مصطفی هاشمی با اشاره به تصویب این ناحیه صنعتی، در سال گذشته از برنامه این شرکت برای راه‌اندازی ناحیه صنعتی خفر خبر داد و گفت: بر اساس برنامه زمان بندی، تامین زیرساخت‌های مورد نیاز این ناحیه صنعتی در دستور کار قرار گرفت که امیدواریم با همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان برسانیم هرچه سریعتر این ناحیه صنعتی را آماده واگذاری کنیم.
به نقل از شهرک‌های صنعتی فارس، هاشمی با بیان اینکه مهمترین زیرساخت این شهرک صنعتی تامین آب است، افزود: باتوجه به صدور مجوز حفر و جانمایی مکان حفرچاه، عملیات حفاری به زودی آغاز می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: همزمان با حفر چاه آب، عملیات اجرایی خط انتقال و ساخت مخزن نیز در برنامه قرار دارد.
هاشمی همچنین با اشاره به پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی برای راه‌اندازی این ناحیه صنعتی، گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس بتوانیم در یک برنامه زمان بندی برق و گاز این ناحیه صنعتی نیز تامین کنیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اینکه مساحت فعلی این ناحیه صنعتی حدود۵۰هکتار است ، گفت: این ناحیه صنعتی در فازهای بعدی و با اجرای طرح‌های توسعه ظرفیت توسعه تا بیش از ۱۰۰هکتار را خواهد داشت.
او همچنین با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان خفر بویژه در بخش صنایع تبدیلی کشاورزی، عنوان کرد: ایجاد این ناحیه صنعتی با هدف فراهم کردن شرایط جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال پایدار و توسعه صنعتی در این منطقه انجام شده است.
هاشمی گفت: در فاز نخست، بیش از ۱۰۰میلیارد ریال اعتبار برای اجرای زیرساخت‌های این ناحیه صنعتی اختصاص می‌یابد که امیدواریم طرح هایی نظیر تامین آب و زیرساخت‌های داخلی اجرا و این ناحیه صنعتی آماده جذب سرمایه گذار شود
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
224 کلیک ها  پنج شنبه, 05 آبان 1401 12:14
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا