توزیع بیش از 6 هزار تن کود شیمیایی بین کشاورزان شهرستان کازرون

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون، 6 هزار و 500 تن کود شیمیایی اوره توسط کارگزاری‌های توزیع نهاده‌های کشاورزی بین کشاورزان این شهرستان توزیع شد.

 
به گزارش راستین آنلاین حمید رشیدی افزود: این میزان کود به کشت محصولات زراعی پاییزه شامل گندم، کلزا، چغندر قند اختصاص داده شده است.
 
وی اظهار داشت: کودهای ازته توزیعی در بین کشاورزان محصول تولید داخلی است که با تلاش و هماهنگی های به عمل آمده با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس توانسته ایم کود اوره مورد نیاز جهت مصرف بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان را تهیه و تامین کنیم. 
 
رشیدی با بیان اینکه یکی از مهمترین نهاده های مورد استفاده دربخش کشاورزی کود شیمیایی است، تصریح کرد: ارتقای کیفی تولیدات کشاورزی با استفاده درست و صحیح از سموم و کودهای شیمایی فراهم می شود.
 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: این شهرستان دارای چهار کارگزاری خرید و توزیع کود در بخش خصوصی و دولتی است که زیر نظر این مدیریت مشغول بکار هستند.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
638 کلیک ها  سه شنبه, 09 دی 1399 13:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بازگشت به بالا
بالا