توزیع بسته‌های معیشتی ویژه عید در شیراز

  فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز گفت: رزمایش کمک مومنانه مهدوی به مناسبت نیمه شعبان و قرار داشتن در آستانه سال جدید با توزیع بسته‌های معیشتی و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، اجرایی شده است.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : مجید علی‌پور یکشنبه ۲۱ اسفندماه در آیین رزمایش کمک مومنانه مهدوی، گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون فرصت خدمت‌رسانی به مردم تحت عنوان کمک‌های مومنانه برای بسیجیان و خیرین فراهم شد و طی دو سه سال گذشته شاهد حمایت از نیازمندان توسط خیرین بودیم.

او با بیان اینکه آخرین مرحله از کمک‌های مومنانه توسط ناحیه بقیه‌الله(عج) و در قالب رزمایش مهدوی امروز در حال اجراست، افزود: در این رزمایش ۶۵۰۰ بسته معیشتی توزیع و زمینه آزادی ۳۹زندانی جرائم غیرعمد، در دستور قرار دارد.

علی‌پور ضمن ابراز امیدواری نسبت به اینکه زندانیان یاد شده قبل از سال جدید در کنار خانواده باشند، اضافه کرد: ۵۰ سری جهیزیه رایگان نیز توسط سپاه فراهم شده که بین زوجین نیازمند توزیع خواهد شد.

او همچنین از ساخت و مرمت ۱۵۰ منزل برای نیازمندان هم خبر داد و گفت: امسال به دلیل برنامه‌های این ناحیه از سپاه شیراز، فرصت رزمایش این چنینی را نداشتیم اما در مناسبت‌های مختلف کمک رسانی انجام شده است.

او در پایان خاطرنشان کرد: پیام رزمایش‌ها این است که نیازمندان فراموش نشده‌اند و فرصت همچنان برای خیرین فراهم است که کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند و در کنار آن ترویج یک معروف است که در قرآن هم سفارش شده است.

تولیت آستان سید علاءالدین حسین(ع) نیز گفت: کرونا اگرچه دنیا را در شرایط بسیار بحرانی سلامتی و اخلاقی قرار داد، اما ذهنیتی که دشمن نسبت به سپاه و بسیج برای عموم مردم دنیا و ایران ساخته بود که یک نیروی نظامی صرف است را برطرف کرد و به خوبی نشان داد که سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است و نشان داد که نیروهای بسیجی نه فقط در عرصه نظامی سینه سپر می‌کنند، بلکه در کمک‌های مومنانه هم پیشتاز هستند.

حجت‌الاسلام سید محی‌الدین طاهری، با اشاره به اینکه این اتفاقات نشان داد نیروهای بسیجی نیروی نظامی صرف نیست، ادامه داد: آزاد کردن زندانیان جرایم غیرعمد، کاری بزرگ است که آزادی یک نفر نیست، بلکه کمک به یک خانواده است امسال بیش از ۲۰۰هزاز نفر آزاد شده‌اند که کاری بزرگ است.

تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) گفت: ارتباط اجتماعی با فعالیت‌های مذهبی، مایه مباهات و مایه برکت فعالیت‌های بسیج است.

انتهای پیام /  108
193 کلیک ها  دوشنبه, 22 اسفند 1401 09:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا