افزوده شدن دو عنوان فیلم به جشنواره فیلم فجر شیراز

افزوده شدن دو عنوان فیلم به جشنواره فیلم فجر شیراز
   
افزوده شدن دو عنوان فیلم به جشنواره فیلم فجر شیراز |||| ||||

فیلم های «بی رویا» به کارگردانی آرین وزیر دفتری و «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری به فهرست جدول فیلم های جشنواره فجر شیراز افزوده خواهند شد.

به گزارش راستین آنلاین بهروز مرامی جدیدی از اعلام جدول سانس های فوق العاده جشنواره فیلم فجر خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: فیلم های «بی رویا» به کارگردانی آرین وزیر دفتری و «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری به فهرست جدول فیلم های جشنواره فجر شیراز افزوده خواهند شد.

 
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: فیلم های «ملاقات خصوصی» و «مرد بازنده» در سینما «سعدی» و «ملاقات خصوصی»، «مرد بازنده» و «علف زار» در «هنر شهر آفتاب» به جدول نمایش افزوده شده اند.
 
وی اضافه کرد: بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر شیراز در 14 بهمن به میزبانی هنر شهر آفتاب با نمایش فیلم «2888» آغاز شد و تا 22 بهمن ادامه خواهد یافت.
 
مرامی جدیدی اعلام کرد: سالن های نمایش دهنده فیلم فجر در شیراز با 30 درصد ظرفیت اصلی سالن در اختیار جشنواره هستند و اجازه ورود به سالن ها برای افرادی که 2 دوز واکسن تزریق کرده اند، امکان پذیر است.
 
وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره 2 عنوان فیلم نیز برای نمایش ویژه افراد ناشنوا و نابینا در نظر گرفته شده است و جشنواره در چهار سالن شامل 2 سالن در مجموعه «هنر شهر آفتاب»، سینما «سعدی» و سالن سینما «گلستان» برگزار می شود.
 
مرامی جدیدی عنوان کرد: علاقمندان برای تهیه بلیت می توانند به سامانه های www.irantic.com و gisheh7.ir و cinematicket.org مراجعه کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
350 کلیک ها  سه شنبه, 19 بهمن 1400 12:44
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا