نشست فرصت‌های جام جهانی2022 قطر در استان فارس برگزار شد

نشست فرصت‌های جام جهانی2022 قطر در استان فارس برگزار شد
   
نشست فرصت‌های جام جهانی2022 قطر در استان فارس برگزار شد |||| ||||

نشست فرصت‌های جام جهانی ۲۰۲۰ قطر باهدف نقش دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در اجرای تورهای استان فارس و بررسی ظرفیت‌های تولید و صادرات صنایع‌دستی استان فارس برگزار شد.

به‌گزارش راستین آنلاین، سید علی‌نقی طبیب لقمانی، معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس اظهار کرد: باید با افزایش ظرفیت خط هوایی بین شیراز و جابه‌جایی خطوط هوایی در طی مدت جام جهانی زمینه بیشتر ورود گردشگران را فراهم آوریم.
 معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس ادامه داد: باید نمایشگاه صنایع‌دستی فارس که در زمان انجام بازی‌های جام جهانی در قطر دایر می‌شود رویکردی صادراتی داشته باشد.
طبیب لقمانی بیان کرد: باید با استفاده از ظرفیت ایرانی‌ها مقیم و ارتباط با شرکت‌های تبلیغاتی جام جهانی و فضای مجازی نهایت استفاده را در معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی داشته باشیم.
هادی شه‌دوست شیرازی اظهار کرد: ظرفیت جام جهانی قطر برای استان فارس به‌واسطه ارتباط و قرابت نزدیک هم استانی‌های فارسی در کشورهای حوزه خلیج‌فارس و به‌ویژه قطر فرصت مغتنمی در گردشگری است که باید با برنامه‌ریزی بخش‌های خصوصی و دولتی نهایت بهره را ببریم.
مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: ما دوران بسیار سختی را در گردشگری پشت سر گذاشته‌ایم و این حوزه آسیب‌های جدی دیده است و شاید این فرصت کوتاه مرهمی خواهد بود.

 

او بابیان اینکه فرصت جام جهانی قطر ظرفیت و فرصتی بی‌نظیر است، گفت: باید با برنامه‌ریزی برای فرصت‌های بین بازی‌های جام جهانی آژانس‌های ما برای ورود این گردشگران اقدام کنند.

 

شه‌دوست شیرازی افزود: هم در بخش حاکمیتی و هم در بخش مردمی روابط خوبی با کشور قطر داریم و استفاده از ظرفیت استان فارسی‌های مقیم این کشور فرصت بی‌بدیلی را فراهم کرده است.

 

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بیان کرد: در حوزه صنایع‌دستی با دایر کردن نمایشگاه و عرضه توسط اتحادیه صنایع‌دستی فارس که تجارب خوبی در این زمینه دارد و با نگاه متفاوت و استفاده از ظرفیت‌های دو شهر جهانی صنایع‌دستی شیراز و منبت آباده و شهر ملی فیروزآباد از این فرصت طلایی استفاده کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
587 کلیک ها  شنبه, 18 دی 1400 17:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا