حضور ۱۵ اثر از فارس در بخش آموزش سواد رسانه ای دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال

حضور ۱۵ اثر از فارس در بخش آموزش سواد رسانه ای دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال
   
حضور ۱۵ اثر از فارس در بخش آموزش سواد رسانه ای دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال |||| ||||

  کارشناس سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس امروز (سه ‌شنبه ۲۲ تیر) از راه یافتن آثار فارس به جشنواره ملی رسانه های دیجیتال خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: 15 اثر از فارس در راه جشنواره ملی رسانه های دیجیتال است.

محمد باقر خدادوست  ادامه داد: این آثار در بخش آموزش سواد رسانه ای دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال از استان فارس حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: آثار راه یافته فارس به لیلی نوروزی، منا چهار لنگی و مهدی محرابی تعلق دارد و دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌ های دیجیتال، بزرگترین رویداد شناسایی و معرفی آثار و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ‌ای دیجیتال، همزمان با عید سعید فطر شروع شد و ثبت و دریافت آثار تا 17 تیر ادامه داشت و مراسم اختتامیه همزمان با ایام عید غدیر در هفته اول مرداد برگزار خواهد شد.

کارشناس سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس اعلام کرد: هشت موضوع انقلاب اسلامی و مقاومت با محوریت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی، «خانواده و سبک زندگی، اقوام، فرهنگ محلی و گردشگری، مسجد و مناسک دینی، امید، تفریح و نشاط اجتماعی، سواد رسانه‌ای و زیست مجازی، حکمرانی و مدیریت فرهنگی و خدمات مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی محورهای اصلی جشنواره هستند.

وی ادامه داد: «روایت کرونا در فضای مجازی» به عنوان موضوع ویژه این جشنواره انتخاب شده است و ثبت ‌نام، دریافت آثار، داوری و انتخاب برگزیدگان به صورت مجازی و بر بستر سامانه «پلتزار» انجام شده است و سامانه www.platzaar.ir برای شرکت در این جشنواره در نظر گرفته شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
259 کلیک ها  سه شنبه, 22 تیر 1400 14:52
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا