رسانه‌ها بهره مندی از توان دانشمندان و فناوران را به جایگاهی شایسته برسانند

 سرهنگ قاسم علیپور به وظیفه رسانه ها مبنی بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: اگر رسانه‌ها بهره مندی از توان دانشمندان و فناوران را به جایگاهی شایسته برسانند لذت بخش است.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین ؛ سرهنگ قاسم علیپور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در مراسم آغازین رویداد جام رسانه امید فارس که در پارک علم و فناوری در حال برگزاری است، گفت: برپایی این رویداد رسانه‌ برای معرفی فناوران و دانش بنیان های فارس ارزشمند است، اگرچه برنامه‌های چشم انداز پنج‌ساله، هفت ساله و ۲۰ ساله تدوین شده اما هنوز در برخی بخش‌ها تا رسیدن به این افق‌ها فاصله داریم و انتظار است که این رویداد نیز گامی در رسیدن به اهداف باشد.
علیپور به وظیفه رسانه ها مبنی بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: وظیفه رسانه‌ها در این مسیر تصویرسازی از توان دانشمندان و فناوران است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته و اگر رسانه‌ها بهره مندی از توان آنها را به جایگاهی شایسته برسانند لذت بخش است.
وی با بیان اینکه امروز شاهد رویش های خوبی در فعالیت مراکز رشد و دانش بنیان هستیم، اظهار کرد: شرکت‌ها تامین کننده بخشی از نیاز کشور هستند و باید برای فعالیت آنها تسهیلگری و سرعت بخشی شود لذا انتظار است رسانه ها با تبیین کافی، سرمایه‌گذاران را برای همکاری با شرکت‌های دانش بنیان ترغیب و بر این مهم تمرکز کنند.
انتهای پیام /  108
227 کلیک ها  یکشنبه, 03 دی 1402 16:36
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا