رسانه ها برای جامعه ،جوانان و نوجوانان امید ایجاد کنند

رسانه ها برای جامعه ،جوانان و نوجوانان امید ایجاد کنند
   
رسانه ها برای جامعه ،جوانان و نوجوانان امید ایجاد کنند |||| ||||

 استاندار فارس با تاکید بر اینکه امروز در کنار آگاهی بخشی، تولید امید مهم‌ترین نیاز جامعه است و رسانه باید برای این امر مهم تلاش کنند گفت: رسانه ها برای جامعه ،جوانان و نوجوانان امید ایجاد کنند.

 

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : آیین گرامیداشت روز خبرنگار به همت اداره کل ارشاد و اسلامی و استانداری در تالار حافظیه شیراز برگزار شد.


در این مراسم خبرنگاران و عکاسان خبری از مشکلات و مسایل خود گفتند از معیشت و بیمه ؛از بی‌توجهی مدیران نسبت به مطالبه گری از ارائه آمار غیرواقعی برخی مدیران و ...

استاندار فارس بعد از شنیدن مشکلات و درد و دل های اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت و از زحمات خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی قدردانی کرد. 

محمد هادی ایمانیه عنوان کرد: در بزرگداشت مقام خبرنگار همین بس که زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) پیام‌ رسان واقعه عظیم کربلا بودند و امروز نیز خبرنگاران به تاسی از پیام‌ رسانان کربلا باید در جامعه نقش آفرینی کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز در کنار آگاهی بخشی، تولید امید مهم‌ترین نیاز جامعه است و رسانه باید برای این امر مهم تلاش کنند گفت: رسانه ها برای جامعه ،جوانان و نوجوانان امید ایجاد کنند.

استاندار فارس که به همه در و دل های خبرنگاران با صبر و حوصله گوش داد در ادامه گلایه ای به خبرنگاران داشت و افزود: دردل من هم این است که گوش خبرنگاران بدهکار برخی از صحبت های من نیست؛سال گذشته در روز خبرنگار گفتم نسبت به رتبه بندی مدیران اقدام کنید ولی هیچ اقدام عملی انجام نشده است.

دکتر ایمانیه بیان داشت:اصحاب رسانه با هم اندیشی یکدیگر مدیران را رتبه بندی کنند و نمره دهند؛من علم غیب ندارنم بدانم کدام مدیر تعامل دارد و آمار کذب می دهد ،این وظیفه شما است به من اطلاع دهید.

وی بر مطالبه گری خبرنگاران از مدیران تاکید کرد و گفت:مطالبه گری مدیران را به خط می کند تا وظایف خود را به خوبی انجام دهید ابتدا از مدیران محرمانه مطالبه گری کنید و اگر توجه نکردند علنی کنید.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به مشکلات خبرنگاران گفت: امکانات رفاهی و بیمه ای برای خبرنگاران قابل قبول نیست و باید با همکاری مسئولین امر این مشکلات در حد توان رفع شود که خبرنگاران خودشان نیز می توانند نسبت به راه اندازی صندوق بیمه و صندوق قرض الحسنه اقدام کنند.

دکتر ایمانیه در پایان به بحث محلی دائم برای استقرار پایگاه های خبری اشاره کرد و افزود: اداره کل ارشاد قول مساعد داد که در این خصوص با همکاری شهرداری شیراز دفاتری برای این پایگاه ها در نظر گرفته شود که این اتفاق باید امسال صورت پذیرد. 

انتهای پیام /  108
102 کلیک ها  چهارشنبه, 18 مرداد 1402 07:59
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا