استفاده حداکثری از خدمات شرکت مخابرات ایران به صورت غیر حضوری برای مشترکان فراهم است

راستین آنلاین :مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت : امکان استفاده حداکثری از خدمات شرکت مخابرات ایران به صورت غیرحضوری فراهم است. 


سید مجید صدری با بیان اینکه اغلب سرویس های مخابراتی در حوزه های فروش و پس از فروش قابلیت ارائه به صورت غیرحضوری دارد، بیان کرد: هم اکنون در حوزه خدمات پس از فروش، تقریبا تمام خدمات و در بخش فروش سرویس های جدید، میزان قابل توجهی به صورت غیرحضوری ارائه می شود.
 
او با تاکید بر غیرحضوری بودن خدمات به مشتریان شرکت مخابرات در سراسر کشور اعلام کرد : به علت اهمیت سرویس های مخابراتی به عنوان یک زیرساخت مهم برای تمام حوزه ها و با توجه به شرایط موجود که اساس ارائه خدمات در کشور بر غیرحضوری بودن قرار گرفته است، در تلاش هستیم تقریبا تمام خدمات ممکن در بخش فروش و ارائه سرویس های جدید نیز به صورت غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار داده شود.
 
صدری خاطر نشان کرد : مشتریان می توانند با استفاده از سامانه تلفنی ۲۰۰۰، پرتال شرکت مخابرات ایران (بخش مخابرات من) و کد دستوری *۲۰۲۰# ازخدمات مبتنی بر صوت ، دیتا و ارزش افزوده، به‌صورت غیرحضوری استفاده کنند .
 
او گفت :پشتیبانی ارتباط مشتریان تجاری با سامانه ۲۰۱۰، اینترنت مشتریان خانگی با سامانه ۲۰۲۰ وثبت نام تلفن ثابت از طریق پرتال (مخابرات من ) از خدمات مهم غیرحضوری در حال حاضر است .
 
صدری همچنین افزود : رفع خرابی تلفن ثابت با شماره ۲۰۱۱۷، پرداخت قبوض با استفاده از سامانه تلفنی ۲۰۰۰ و استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* از دیگر قابلیت های مهم خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران است .
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با استفاده از پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی :www.tci.ir ، دسترسی به سامانه «مخابرات من»، مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، خدمات تلفن ثابت، خلاصه کارکرد-ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت امکان‌پذیر است.
 
صدری خاطرنشان کرد: سامانه مخابرات من، مختص پرداخت قبض (میان دوره و پایان‌دوره و قبض تجمیعی)، مشاهده ریزهزینه‌های قبض، دریافت گروهی ریزهزینه‌های قبوض، مدیریت درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت از طریق پرتال و پیگیری تا حصول نتیجه) است
 
وی افزود: مشتریان با ثبت نام در این بخش می توانند از خدمات تلفن ثابت (سرویس‌های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره‌گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸)، سرویس‌های ارزش افزوده، تاریخچه پرداخت قبض، درخواست ریزمکالمات، خلاصه کارکرد و مدیریت درخواست‌های اینترنت بهره مند شوند
 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه در حال حاضر با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، ارائه و دریافت خدمات غیرحضوری، بهترین روش برای ایمن ماندن از تبعات احتمالی است، تاکید کرد: در شرکت مخابرات ایران شرایطی فراهم شده است که اکثریت خدمات به جز در مواردی که نیاز جزئی به حضور مشتریان وجود دارد، به صورت غیر حضوری و بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتریان ارائه می شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
582 کلیک ها  جمعه, 21 شهریور 1399 23:20
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا