راستین آنلاین: سرشماره ۲۰۲۰ جهت پشتیبانی خدمات پس از فروش مشتریان باند پهن ADSL ،VDSL و FTTH توسط شرکت مخابرات در نظر گرفته شده است.
با توجه به اهمیت حفظ محرمانگی اطلاعات مشتریان و همچنین در راستای محقق شدن اهداف تجاری شرکت مخابرات ایران در زمینه ساماندهی درگاه های پشتیبانی مشتریان تجاری و خانگی سرشماره ۲۰۲۰ جهت پاسخگویی و خدمات پس از فروش به مشتریان باند پهن (ADSL ،VDSL و FTTH ) تعیین شده است.
مشتریان تجاری می توانند جهت دریافت خدمات پس از فروش با سرشماره ۲۰۱۰ تماس حاصل کنند.
مشتریان تجاری می توانند جهت دریافت خدمات پس از فروش با سرشماره 2010 تماس حاصل کنند
سرشماره ۲۰۲۰ جهت پشتیبانی خدمات پس از فروش مشتریان باند پهن ADSL ،VDSL و FTTH توسط شرکت مخابرات در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام / 108
منتشرشده در
تکنولوژی
برچسبها
بیشتر بخوانید 108
- توزیع ۵۰ پک لبخند مادری بین خانوادههای دارای فرزند سوم
- اولین دوره آموزش و مسابقه کورن هول ویژه فعالین روابط عمومی و اصحاب رسانه در فارس
- فارس جهت گیری خاص و ویژه ای در حوزه علم و فناوری داشته است
- پروژه های ارتباطی فارس با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید
- ۷۵ درصد از عملیات ایمنسازی کمربندی به پایان رسید
نظر دادن
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.