عدم همکاری سازمانهای خدماتی مانع اجرای پروژه های مخابراتی و توسعه می شود

  همکاری و همراهی سازمان های خدماتی به ویژه شهرداری ها در جهت تسهیل و تسریع به موقع پروژه های توسعه فیبر نوری مخابرات در سطح کشور برای توسعه ارتباطات در کشور بسیار سازنده و موثر است .



به گزارش راستین آنلاین  این خبر با تاکیدبر اینکه شرکت مخابرات یکی از ستون‌های اصلی در توسعه شبکه ملی اطلاعات است می افزاید: در این طرح ،مخابرات نقش کلیدی و حیاتی دارد. بنابراین تعامل و همراهی میان شرکت مخابرات و سازمان های خدماتی دیگر به ویژه شهرداری ها و استانداری ها برای رفع موانع موجود موثر است .

این خبر با اشاره به اینکه گسترش ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان پیشران توسعه متوازن بخش های مختلف اقتصادی کشور است می افزاید :
توسعه فیبرنوری یکی از برنامه‌های شرکت مخابرات ایران وفراهم کردن زیرساخت‌ها به هماهنگی و همراهی دیگر بخش ها نیاز دارد تا
شبکه ملی اطلاعات نیز در دوره زمانی کوتاهی به نتیجه برسد و تکمیل شود، چرا که تنها نمی توان به فناوری‌های گذشته اتکا شود و باید فناوری و زیرساخت‌هاتوسعه یابند .

همچنین این خبر می افزاید : در شرایط کنونی تمامی شرکت‌های مخابراتی بر بستر تلفن ثابت گسترش پیدا می‌کنند؛ شرکت‌های FCP ،ADSL و VDSL هم روی سیم مسی سرویس می‌دهند؛ از همین رو اگرتوسعه فیبر نوری داخل شهری و نیز توسعه شبکه تلفن همراه متوقف شود ارائه خدمات از سوی این شرکت‌ها نیز با مشکل مواجه می‌شود.

در پایان این خبر آمده : اگر تصمیمات راهبری و کلیدی به‌موقع گرفته نشود و مانع تراشی های شهرداری ها از بین نرود و مجوز های لازم برای توسعه پروژه های فیبر نوری صادر نشود در ارتباطات کشور اختلالات بسیار خواهیم داشت بنابراین امیدواریم با تصمیمات فوری، مدبرانه، دلسوزانه و همدلانه از سوی نهادهای مربوطه بتوانیم شاهد پیشرفت در ارتباطات کشور باشیم .
انتهای پیام /  108
249 کلیک ها  دوشنبه, 18 مهر 1401 21:11
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا