پاسخگویی به 885 درخواست مربوط به استان فارس در سامانه " دانا" شرکت مخابرات ایران

پاسخگویی به 885 درخواست مربوط به استان فارس در سامانه " دانا" شرکت مخابرات ایران
   
پاسخگویی به 885 درخواست مربوط به استان فارس در سامانه " دانا" شرکت مخابرات ایران |||| ||||

مدیر مخابرات منطقه فارس، طی دو  سال گذشته به 885 درخواست هم استانی های  گرامی از سوی  مدیر عامل شرکت مخابرات ایران  رسیدگی شده است.

به گزارش راستین آنلاین فرشید  ایزدی، اظهار داشت: در راستای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع طی دو سال گذشته به 885 در خواست ثبت شده از سوی هم استانی های گرامی در سامانه "دانا"، ارتباط مستقیم با مدیر عامل شرکت مخابرات ایران پاسخ داده شده است.

وی با اشاره به اینکه سامانه پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان در راستای افزایش رضایت مشتریان مخابرات راه‌اندازی شده است، افزود: تمامی مشتریان و همکاران گرامی می‌توانند درخواست‌ها و مسائل خود را در خصوص خدمات ارائه‌شده در سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی  WWW.TCI.IR بخش "ارتباط مستقیم با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران" ثبت تا در اسرع وقت بررسی شود.

وی خاطر نشان  کرد: از جمله درخواست های رسیده به این سامانه مسایل مربوط به مشتریان شامل قبوض تلفن ثابت، دسترسی و پاسخگویی سامانه ۲۰۰۰و ۲۰۲۰ است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
420 کلیک ها  یکشنبه, 09 آبان 1400 21:38
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا