اختصاص ۱۰۰ بسته حمایتی برای نیازمندان بخش جره و بالاده به همت تعدادی از ورزشکاران و هنرمندان کشور

راستین آنلاین:قهرمان کاراته ایران گفت:باپیگیری کمیته امدادامام خمینی (ره) و بخشداری جره و بالاده و به همت موسسه خادمین علی ابن ابیطالب که از طرف تعدادی از ورزشکاران و هنرمندان از جمله پهلوان رسول خادم، بازیگر و هنرمند سینمای ایران پرویز پرستویی، قهرمانان المپیک و جهان آقایان سجاد گنج زاده ، بهمن عسکری، کمیل قاسمی و حسن رحیمی ایجاد شده است تعداد ۱۰۰ بسته حمایتی برای نیازمندان بخش جره و بالاده تهیه و به زودی با حضور این عزیزان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مصطفی ایلان کشکولی با تقدیر از همکاری های محمدجواد شلتو ک کار نماینده سبک شیتوریوایران فارس و سیدمسعود موسوی یکی ازمربیان این رشته ورزشی در شهرستان کازرون گفت:ارزش ریالی هر کدام از این بسته ها معادل ۳۰۰ هزار تومان است و به ۱۰۰ خانواده نیازمند اختصاص خواهد یافت.

 این کاراته کای سبک شیتوریو ایران افزود: شماره  حساب  بانک ملت موسسه  خادمین علی بن ابیطالب ۸۷۶۸۶۰۷۳۱۷ با شماره شبای IR600120020000008768607317 و کارت مجازی ۶۱۰۴۳۳۷۸۱۱۲۳۵۲۵۶ و همچنین کد دستوری

*۷۸۰*۱۴۵۲# اپراتور همراه اول برای جذب حمایت های مردمی جهت همکاری با این موسسه اعلام شده است.

انتهای پیام /  101
901 کلیک ها  جمعه, 02 خرداد 1399 15:08
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا