توسعه زیرساخت های ورزشی زمینه ساز کشف استعداد جوانان فارس می شود

راستین آنلاین:وزیر ورزش و جوانان گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی زمینه‌ساز کشف استعداد و خلاقیت جوانان استان فارس می شود.


مسعود سلطانی فر که بعد از ظهر امروز پنجشنبه دهم بهمن در مراسم افتتاح سالن ورزشی بخش نوبندگان فسا درجمع  مردم این بخش سخن می‌گفت سیاست وزارت ورزش و جوانان را توسعه عدالت‌محور زیرساخت های ورزشی با اولویت احداث این زیرساخت ها در مناطق محروم و عنوان کرد و افزود: بسیار امیدوارم که جوانان این مناطق با استفاده از زیرساخت‌های احداث شده، در آینده‌ای نزدیک در رقابت های استانی، ملی و بین المللی خوش  بدرخشند.
وی با بیان اینکه ۴۵ پروژه از مجموع ۶۱ پروژه ورزشی در دست افتتاح استان فارس زمین های  فوتبال و مینی فوتبال هستند افزود: بخش عمده‌ای از این پروژه ها در مناطق محروم و کم‌برخوردار احداث شده است.
سلطانی‌فر در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اشراف  محمد جواد جمالی نوبندگانی، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی بر مسائل ورزشی، از وی به عنوان یکی از حامیان برنامه های وزارت ورزش و جوانان طی چند سال اخیر یاد کرد و افزود: یکی از مطالبات مردم فسا تکمیل فاز دو پروژه پنج هزار نفری این شهرستان است که پیش‌بینی می‌شود با اختصاص اعتبار از محل اعتبارات استانی در سال آینده این پروژه نیز تکمیل شود.

گفتنی است عصر امروز  با حضور وزیر ورزش و جوانان دو سالن چند منظوره ورزشی در بخش‌های نوبندگان و شش ده قره بلاغ از توابع شهرستان  فسا  به ترتیب در زمین‌هایی به مساحت هزار و ۲۰۰ و  هزار و ۴۵۰ متر مربع و اعتبار دونیم و ۳ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام /  101
838 کلیک ها  جمعه, 11 بهمن 1398 08:46
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا