برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به فارس تشریح شد/افتتاح چندین پروژه بزرگ ورزشی با اعتبار بیش از 23 میلیارد همزمان با سفرسلطانی فر به فارس

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس جزئیات سفر آخر هفته وزیر ورزش و جوانان به این استان را تشریح کرد.

حیدر علی کامیاب با اشاره به نشست امروز دوشنبه هفتم بهمن خود با مسعود سلطانی فر افزود:در این نشست که با حضور نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی انجام شد،چندین پروژه ورزشی دردست ساخت استان مورد بررسی قرار گرفت.
وی از تخصیص اعتباریک و نیم میلیارد بودجه برای تکمیل پروژه های ورزشی زرین دشت و همچنین تزریق یک میلیارد تومان اعتبار دیگر به پروژه های این شهرستان توسط وزیر ورزش و جوانان خبر داد وگفت:با موافقت وزیر ورزش و جوانان کلنگ احداث  استخر این شهرستان روز پنجشنبه به زمین خواهد خورد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس برنامه حضور مسعود سلطانی فر به فارس را به چند بخش افتتاح پروژه ها ،دیدار با ورزشکاران و جوانان،بازدید از اماکن ورزشی و حضور در مراسم پایانی جام خوشه چین تقسیم بندی کرد و افزود:وزیر ورزش و جوانان صبح روز پنجشنبه از طریق فرودگاه بین المللی لارستان وارد استان فارس خواهد شد و با حضور در شهرستان خنج سه پروژه ورزشی این شهرستان یعنی زمین چمن  بزرگ مصنوعی و استاندارد شهر و دو سالن 1400 متری چند منظوره را در روستا های سیف آباد و چاه طوس هرکدام با اعتباری حدود سه میلیارد تومان افتتاح خواهد کرد.
کامیاب اعتبار ساخت زمین چمن مصنوعی شهر خنج را 4 و نیم میلیارد تومان اعلام کرد.
دیداربا جوانان،ورزشکاران و اعضای شورای اداری شهرستان از دیگر برنامه های وزریر ورزش و جوانان در شهرستان خنج است که کامیاب مکان برگزاری این دیدار را یکی ازسالن های افتتاح شده در روز پنجشنبه در روستای سیف آباد یا چاه طوس اعلام کرد.
حرکت به سمت شرق فارس وافتتاح سه زمین چمن مصنوعی در زرین دشت ، کلنگ زنی استخر این شهر ،افتتاح دو سالن چند منظوره بزرگ در نوبندگان و قره بلاغ از توابع شهرستان فسا با اعتبار بیش از 6 میلیارد تومان برنامه بعداز ظهر روز پنجشنبه سفر وزیر ورزش و جوانان به فارس است که کامیاب در خصوص آن نیز گفت: وزیر ورزش و جوانان در شهرستان فسا و در یکی از سالن های افتتاح شده با حوانان ورزشکاران و اعضای شورای اداری شهرستان فسا گفتگو خواهد کرد.
سفر به کازرون و افتتاح دو سالن بزرگ در روستاهای کلانی و جان بزرگی با اعتبار 6 میلیارد تومان  نیز برنامه روز دوم سفر وزیر ورزش و جوانان به فارس خواهد بود.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود:بعد از ظهر جمعه وزیر ورزش و جوانان با حضور در پروژه 6  هزار نفره شیراز از نزدیک آخرین روند پیشرفت این پروژه را از نزدیک مورد ارزیابی قرار خواهد داد.
آخرین برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان در فارس حضور در مراسم اختتامیه جام خوشه چین است که کامیاب در خصوص آن نیز گفت:این مراسم بعد از ظهر روزشنبه با حضور مقامات بلند پایه کشوری و استانی در شهر شیراز برگزار خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان افزود:در سفر یک روزه روز دوشنبه به تهران همچنین نشست مشترکی با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی نیز برگزار شد که در این جلسه قرار شد مدیر عامل این شرکت با حضور در پروژه تمهید مقدمات لازم را برای افتتاح این پروژه انجام دهد.
تجهیز ورزشگاه پارس به دوازده گیت ورود و خروج الکترونیک از دیگر تصمیات اتخاذ شده در این نشست بود که کامیاب در خصوص آن نیز گفت:در تلاش هستیم تا این تجهیز تا پایان سال انجام شود و خیالمان از بابت تمهید مقدمات جهت برگزرای فینال جام حذفی فوتبال کشوردر ورزشگاه پارس شیراز راحت شود.
وی افزود:در این نشست موضوع استخر سرپوشیده استهبان نیز مورد بررسی قرارگرفت و قرار شد درصورتی که به هر دلیل مناقصه این پروژه انجام نشد ،اعتبار لازم جهت اجرای استانی این پروژه به فارس ابلاغ شود.
تصمیم گیری در خصوص سالن ورزشی ایج نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.
کامیاب با تقدیر از نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان به فارس و حمایت های غیر قابل انکار استاندار فارس از حوزه ورزش ،توسعه جهش وار زیر ساخت های ورزشی را حاصل این نگاه و این حمایت توام دانست و افزود:با یاری خدا اکنون زمان آن رسیده که فارس در حوزه نرم افزار نیز از توسعه سخت افزاری ورزش خود بهره مند شود.
وی واگذاری میزبانی های بزرگ ملی و بین المللی به این استان را نشان های توسعه یافتگی ورزش در دو حوزه سخت افزار و نرم افزار در ورزش دانست و افزود:حیف بود که ورزش در استانی با این همه ظرفیت گردشگری ،سهمی در تولید ثروت در بخش گردشگری نداشته باشد.
انتهای پیام /  101
1015 کلیک ها  دوشنبه, 07 بهمن 1398 21:37
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا