یک شیرازی در ترکیب تیم منتخب کاراته ایران برای حضور در مسابقات بین المللی ماکائو

راستین آنلاین:پرهام رستمی کاراته کای آینده دار شیرازی که چندین مدال از مسابقات داخلی و بین المللی در کارنامه دارد،درقالب تیم منتخب جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در یک دوره رقابت بین المللی عازم کشور ماکائو شد.

این تیم به دعوت رسمی فدراسیون کاراته ماکائو با ترکیب  فرشاد قلی زاده، علیرضا زند، آرش علینژاد، پرهام رستمی، حمید حسنی پور به همراه علیرضا احسانی راهی ماکائو شده است
هدایت تیم منتخب جمهوری اسلامی ایران در این پیکار ها که قرار است با حضور تیم های از هنگ کنگ، مالزی،  هند ، ماکائو و ایران برگزار گردد، را علیرضا احسانی  برعهده دارد.
علیرضا احسانی در خصوص این اعزام گفت: با حضور محمدرضا رشیدنیا در رأس کادرفنی تیمهای کاراته ماکائو، سالهاست که همکاری متقابل میان کاراته‌ی ایران و ماکائو شکل گرفته به گونه‌ای که کاراته‌کاهای هر دو کشور از تعامل و ارتباطاتِ ایجاد شده، منتفع می شوند.
این پیشکسوت کاراته ایران در موردِ اعزام چند تن از بازیکنان ایرانی به کشور ماکائو و حضور در اردوهای تمرینی مشترک، اظهار داشت: این اعزام  با دعوتِ رسمی فدراسیون ماکائو و البته موافقت مسئولین کاراته‌ی کشورمان، انجام می شودند و بازیکنان اعزامی در کنار حضور در این دوره از مسابقات تا در تمرینات مشترک با ملی‌پوشان کشورماکائو نیز شرکت می کنند.
رئیس سک شیتوریو ایران  افزود: برگزاری اردوهای تمرینی مشترک به این شکل، می‌تواند برای کاراته‌کاهای هر دو کشور مفید باشد و به اعتقاد من ادامه‌ی این همکاری، به نفع کاراته‌ی هر دو کشور خواهد بود.    
گفتنی  است بر اساس برنامه ریزی انجام شده  قرار است پیش از برگزاری این رقابت ها اردو مشترک برگزار خواهد شد.
انتهای پیام /  101
1789 کلیک ها  یکشنبه, 31 شهریور 1398 21:25
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا