• مدیر کل ورزش و جوانان فارس:

صعود نماینده فارس به لیگ برتر موفقیتی برای مجموعه مدیریتی استان است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: صعود نماینده فارس به لیگ برتر موفقیتی برای مجموعه مدیریتی استان است.

حیدرعلی کامیاب که در نشست مشترک با مدیرعامل و سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی فجرشهید سپاسی،رئیس هیات فوتبال استان و رئیس هیات فوتبال شیرازسخن می گفت،به محدودیت های مالی و قانونی درمسیر کمک اداره کل ورزش و جوانان به تیم های فوتبال و ورزش حرفه ای اشاره کرد و افزود:علیرغم تمام این محدودیت ها ،عزم این اداره کل و مجموعه مدیرتی شهر و استان برای  صعود نماینده فارس به لیگ برترجزم است.

وی با بیان اینکه در فصل جاری مدیریت بحث حمایت از نمایندگان حاضر در لیگ دسته یک را به هیات فوتبال واگذارکرده ایم،افزود:در کنار این تفویض اختیار به دنبال استفاده از تمامی ظرفبت های استانی و ملی برای فراهم سازی شرایط صعود نماینده فارس به لیگ برتر هستیم.

دبیرشورای عالی ورزش استان با بیان اینکه در مسیرصعود فجر شهید سپاسی در دوفصل گذشته همه ما به نوعی دچار غروری کاذب شدیم ،گفت:با درس گرفتن از گذشته باید به گونه ای برنامه ریزی و عمل کنیم که اتفاقات فصل گذشته و حسرت صعود به خاطر نداشتن یک امتیاز به دلمان نماند.

کامیاب کسب موفقیت های ورزشی را عاملی مهم و تاثیرگذار در ایجاد انسجام اجتماعی دانست و با بیان اینکه صعود نماینده فارس نیز ازاین قاعده مستثنی نیست افزود: توقیت انسجام اجتماعی، مهم‌ترین عاملدر  دست‌یابی به توسعه اقتصادی ، فرهنگی واجتماعی محسوب می‌گردد،از این رو باید با درک صحیح از اهمیت این موضوع همه ما به دنبال رسیدن به این هدف مشترک باشیم.

انتهای پیام /  101
1287 کلیک ها  جمعه, 31 خرداد 1398 10:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا