جشنواره رسانه ای ابوذر برگزار می شود

 دبیر ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس گفت: این جشنواره رسانه‌ای در استان فارس برگزار می‌شود و ۲۰ آذر ماه امسال آخرین مهلت ارسال آثار به این رویداد است.


منصوره خسروبیگ راستین انلاین :محدثه کریمی روز دوشنبه ۲۹ آذرماه همزمان با آغاز هفته گرامیداشت بسیج با بیان اینکه برای نهمین سال متوالی است که این جشنواره در سطح کشور و ششمین سال در استان فارس برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره در بخش‌های «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «تیتر»، «یادداشت»، «کاریکاتور»، «موشن گرافیک»، «فیلم خبری»،«پادکست» و «عکس» برگزار خواهد شد.
وی فراهم نمودن زمینه معرفی و حمایت از فعالیتهای فاخر و آثار ارزشمند اصحاب رسانه را از مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: افزایش کمی و کیفی تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش‌آفرینی برای دلسوزان عرصه رسانه ، شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارتهای ویژه برای فعالیت در عرصه های گسترده تر،فراهم نمودن زمینه پیگیری و پاسخگویی مسئولین در باب آسیبهای اجتماعی و فرهنگی و جریان‌سازی رسانه‌ای را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
کریمی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه استان فارس در جشنواره سال گذشته مشارکت فعالانه داشتند و آثار ارزشمندی در موضوعات جشنواره برای دبیرخانه ارسال کردند گفت: امیدواریم در جشنواره امسال نیز هم در بخش استانی و هم کشوری شاهد درخشش هم استانی های فرهیخته باشیم.
وی ادامه داد: هر فرد می‌تواند در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر را برای شرکت در جشنواره ارسال کند.
این فعال رسانه‌ای، محورهای ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان را شعار سال ،جهاد تبیین ،پیوند رسانه و صنعت ، مقابله با آسیب های اجتماعی ،دستاورد های انقلاب اسلامی ،بسیج و حوزه های اقدام ،امید و نشاط آفرینی ،خانواده،جامعه ،فرزند آوری ،سبک زندگی ایرانی-اسلامی ،رسانه وگرو های جهادی، شیراز- شهر راز ، ورزش و امید آفرینی و رسانه و جبهه مقاومت ذکر کرد.
وی بیستم آذر ماه امسال را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر عنوان کرد و گفت: آثاری قابلیت شرکت در جشنواره را دارد که در نشریات کشوری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و فضای مجازی منتشر شده باشد.
به گفته کریمی ، برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری راه خواهند یافت و اختتامیه مرحله استانی این جشنواره در مراسمی برگزار و از برترین‌های بخش‌های مختلف با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل خواهد شد.
وی یادآور شد: علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق رایانامه این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و یا شماره ۰۹۳۷۴۸۵۷۹۳۰ در پیام رسان ایتا و واتساپ ارسال کنند.
انتهای پیام /  108
113 کلیک ها  دوشنبه, 29 آبان 1402 13:22
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا