اجرای ۲۱۰ برنامه توسط سپاه عشایرفارس

فرمانده سپاه ناحیه عشایر استان فارس گفت: برنامه های هفته بسیج ۱۴۰۲ بیش از ۳۰ عنوان برنامه شاخص و ۲۱۰ برنامه کلی در حوزه ها و پایگاه های عشایر فارس اجرا خواهد شد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :سرهنگ سید محمد شکوهی فرمانده سپاه ناحیه عشایر استان فارس در نشست خبری با خبرنگاران گفت: بسیج عشایر در طول سال دوهفته به عنوان بسیج دارد لذا در برنامه های هفته بسیج ۱۴۰۲ حدود ۳۰ عنوان برنامه شاخص و ۲۱۰ برنامه کلی در حوزه ها و پایگاه ها اجرا خواهد شد.

وی به برنامه شاخص اشاره کرد و گفت: گروه های راهیان نور، اردوهای پیشرفت برای دانش آموزان استان که با هماهنگی مراکز علمی، پزشکی و صنعتی بازدید به عمل می‌آورند و ضمن تشریح دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی خود نیز مبلغ خواهند بود.

اجرای برنامه سراسری خدمت رسانی به جامعه عشایری در محورهای فرمانده سپاه ناحیه عشایر استان فارس افزود: مختلف در شهرستان سروستان و منطقه ای از میان جنگل فسا که منطقه قشلاقی عشایر می باشد اجرا خواهد شد.

سرهنگ شکوهی به ارسال وسایل آموزشی، کمک آموزشی، مدارس عشایری به ارزش ۱۵ میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۱۵ پک به همراه میز، تخته و وسایل آموزشی برای مدارس عشایری ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: میزخدمت عشایری با حضور مسوولین کشوری در منطقه شهرستان سروستان برگزار خواهد شد، همچنین اجرای یادواره های عشایر خانگی و بویژه یادواره خانوادگی شهید بهادر آزادی از شهدای حرم مطهر شاهچراع در منطقه میان جنگل فسا، کلنگ زنی ۶ طرح در منطقه عشایری فارس، مرمت خانه های محرومین عشایر در مناطقی که اسکان عشایر وجود دارد، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان عشایر، مسابقات بومی و محلی، برپایی نمایشگاه کتاب، حضور با لباس محلی در میعادگاه نمازجمعه، برگزاری جلسات روشنگری و جهاد تبیین، تجلیل از بسیجیان عشایری، حضور مدیران عشایری در سیاه چادرهای عشایری از دیگر برنامه‌های این ناحیه برشمرد.

انتهای پیام /  108
143 کلیک ها  یکشنبه, 28 آبان 1402 12:26
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا