• رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس:

این ظلم است که مدیرکل ورزش و جوانان استان را تنها یک شخصیت عمرانی بدانیم

راستین آنلاین:رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس گفت: این ظلم است که مدیرکل ورزش و جوانان استان را به واسطه ساخت و ساز های فراوان در عرصه ورزش تنها یک شخصیت عمرانی بدانیم.

 رسول فلاح که در اولین گردهمایی اعضای بسیج ورزشکاران استان فارس در سال ۹۸ سخن می‌گفت افزود:ضمن احترامی که برای مدیران پیشین ورزش فارس قائل هستم اما اعتقاد دارم عملکرد مدیر کل کنونی در تمام حوزه‌ها منحصر به فرد است.

 وی ترویج دوستی و تقویت ارتباطات بین اهالی ورزش را یکی از مهمترین ویژگی عملکرد کامیاب در دوران حضورش در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس عنوان کرد و افزود: آنچه امروز ورزش فارس را گذشته متمایز ساخته،ساخت و ساز نیست بلکه توسعه و بسط دوستی و محبت بین اهالی ورزش استان است.

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه بسیج متعلق به هیچ گروه و تفکر خاصی نیست افزود: آنچه در بسیج اولویت دارد مسائل فرهنگی است.

فلاح حجم کارهای فرهنگی انجام شده در حوزه ورزش فارس را طی چند سال گذشته قابل تقدیر دانست و گفت: توجه به مسائل فرهنگی، تقویت ارتباطات و رفع سوءتفاهم‌ها پیش‌نیاز توسعه ورزش است.

وی افزود:تا زمانی که ما در خانواده ورزش مشکلات درون خانوادگی داشته باشیم نمی توانیم از مدیران و مسئولان دیگر مطالبه گری کنیم.

 فلاح بسیج را تفکری مترقی دانست که به گفته وی محدود به دفتر و دستک و  میز و دفتر نیست و سپس افزود: بسیج یک حرکت اجتماعی است که  در حوزه ورزش الگوی مناسب جهت پیش قدم شدن در عصر خدمت به مردم است.

انتهای پیام /  101
1538 کلیک ها  شنبه, 25 خرداد 1398 15:32
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا