• مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

ورزش پیشرو در حمایت از تولید ملی است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس حوزه ورزش و جوانان این استان را پیشرو در حمایت از تولید ملی دانست.

حیدرعلی کامیاب که در اولین روز از فروردین ۹۸ با حضور در پروژه در حال ساخت ورزشگاه شش هزار نفری شیراز در یک پیام تصویری سال نو را به هموطنانمان خصوصاً اهالی استان فارس و جامعه ورزش تبریک می گفت با آرزوی در پیش بودن سالی پر خیر و برکت برای مردم ایران افزود: سال ۹۷ سال پر خیر و برکتی برای ورزش فارس بود.

وی به دست آوردن ده‌ها مدال رنگارنگ از مسابقات مختلف ملی و بین المللی توسط ورزشکاران فارس در سال گذشته را افتخاری مثال‌زدنی در ورزش این استان دانست و گفت: اوج این افتخار آفرینی ها در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی رقم خورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس رکوردزنی تکمیل و بهره برداری از زیرساخت های ورزشی در فجر چهلم انقلاب را رخداد مبارک دیگری در عرصه ورزش استان دانست و گفت: یکی از پروژه های ماندگار به بهره برداری رسیده در سال ۹۷ مرکز سوارکاری و پرورش اسب استان در لپویی بود که در اسفند ماه گذشته با پایان عملیات اجرایی به مردم ورزش دوست استان تقدیم شد.

کامیاب حوزه جوانان را نیز حوزه ای تأثیرگذار در سال ۹۷ معرفی کرد و با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها و اعتماد به جوانان باعث افزایش سهم مشارکت اجتماعی این نسل در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها در سطح استان شده است افزود: همه این اتفاقات در کنار میزبانی های متعدد ملی و بین المللی حکایت از پربار بودن حوزه ورزش در سال گذشته دارد.

وی ضمن تقدیر از همکاری هیات های ورزشی، پیشکسوتان، مدیران باشگاه‌ها، قهرمانان ورزشی، سازمان‌های مردم‌نهاد و در کنار پرسنل اداره ورزش و جوانان که در این افتخار آفرینی ها نقش آفرینی کردند برای آنها سالی سرشار از خیر و برکت و سلامتی آرزو کرد و افزود:پروژه بزرگ ۶ هزار نفری شیراز به عنوان یک مطالبه به حق مردم استان در سال ۹۸ افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

کامیاب از این پروژه به عنوان خدمتی ماندگار از دولت به مردم در سال نو یاد کرد و با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ توسط مقام معظم رهبری با تاکید بر پیشرو بودن حوزه ورزش در حمایت از تولید افزود: نگاه حاکم در اداره ورزش حمایت از تولید داخلی است که در سال گذشته نیز دردو حوزه سخت افزار و نرم افزار به منصه ظهور رسید. وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اعتماد به تولید داخلی توسط اقشار مختلف مردم شاهد شکوفایی و رونق اقتصاد در کشور باشیم.

انتهای پیام /  101
1113 کلیک ها  پنج شنبه, 01 فروردين 1398 20:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا