• رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس:

تلاش می کنیم تا ستارگان و ملی پوشان ورزشی دغدغه ای درحوزه درمان نداشته باشند

راستین آنلاین:رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس گفت: تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی دقیق ،افزایش سطح آموزش و استفاده از ظرفیت های موجود در هیات پزشکی ورشی شرایطی را فراهم کنیم تا تا ستارگان و ملی پوشان ورزشی  دغدغه ای درحوزه درمان نداشته باشند.

کاوه باشتی که درنشست مشترک با مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس سخن می گفت با ارائه گزارشی از عملکرد این هیات ازافزایش ده درصدی ورزشکاران سازمان یافته شده درسطح استان  درمقایسه با مدت مشابه درسال گذشته خبر داد و افزود:مدت زمان بررسی اسناد پزشکی ورزشکاران در استان فارس به 48 ساعت تقلیل یافته است.

وی بابیان اینکه تیم درمانی هیات پزشکی ورزشی با ارائه مشاوره های لازم دربسیاری ازموارد انجام عمل جراحی را برای ورزشکاران نهی کرده است افزود:تنها 5 درصد ازآسیب دیدگی ورزشکاران در استان فارس به انجام عمل جراحی ختم می شود.

باشتی از توزیع 275 جعبه کمک های اولیه  درباشگاه های ورزشی ، بازدید از هیات های پزشکی ورزشی شهرستان های استان و تجهیز این هیات ها  به رایانه و تجهیزات جانبی آن  به عنوان یکی دیگر از اقدامات هیات پزشکی ورزشی یاد کرد و افزود:درطول چند ماه گذشته بیش از650 میلیون تومان هزینه درمان به ورزشکاران استان فارس بازپرداخت شده است.

وی ازسیاست هیات مبنی برتشویق و ترغیب بانوان به ورزش کردن خبر داد وگفت:بانوان رکن اساسی یک خانواده محسوب می شوندو یک مادر سالم،شاداب و ورزشکار می تواند فرزندان سالم را به جامعه تحویل دهد،از این رو برنامه ریزی کرده تا با استفاده از ظرفیت های تبلیغی ،اجتماعی و فرهنگی در سطح استان زمینه گرایش بانوان را به سمت ورزش توسعه دهیم.

رئیس هیات پزشکی ورزشی در بخش پایانی صحبت هایش از برگزاری سمینار مجمع سالانه این هیات در آذر ماه وبا حضور رئیس هیات پزشکی ورزشی خبرداد.

انتهای پیام /  101
762 کلیک ها  جمعه, 04 آبان 1397 15:31
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا