کلنگ احداث استخر پاسارگاد به زمین زده شد

راستین آنلاین:در آخرین روز از هفته دولت کلنگ احداث استخر سرپوشیده شهرستان پاسارگاد به زمین زده شد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در حاشیه مراسم کلنگ زنی این پروژه ورزشی با بیان اینکه استخر شهرستان پاسارگاد با اعتباری حدود ۵ میلیارد تومان در طول ۳ سال ساخته خواهد شد، افزود: اعتبار این پروژه از محل ملی و استانی تامین خواهد شد. 
حیدرعلی کامیاب با اشاره به اینکه مساحت این استخر ۲۴ در ۱۰ متر پیش‌بینی شده است، گفت: احداث استخر یکی از مطالبات جدی مردم این منطقه از استان بود که با پیگیری های انجام شده توسط نماینده مردم در مجلس، فرماندار و رئیس اداره ورزش وجوانان، عملیات احداث آن به زودی آغاز خواهد شد. 
وی در ادامه از افتتاح پیست سلامت شهرستان پاسارگاد در این شهر خبر داد و گفت: این پیست در فاز نخست که زمینه پیاده روی و دوچرخه سواری شهروندان را فراهم می‌سازد با اعتباری حدود ۱۰۰ میلیون تومان و از محل کمک خیرین منطقه احداث و بهره برداری رسیده است. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین از افتتاح یک سالن بدنسازی در شهرستان پاسارگاد در هفته دولت خبر داد و افزود: این پروژه نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت. کامیاب پاسارگاد را شهرستانی با استعدادهای فراوان دانست و گفت: با توسعه سرانه ورزش در شهرها و روستاهای استان به دنبال آن هستیم تا ضمن بالا بردن سهم اداره کل ورزش و جوانان در افزایش امید و سلامت شهروندان زمینه کشف استعدادهای نوجوان و جوان را در رشته‌های مختلف ورزشی فراهم سازیم.
انتهای پیام /  101
1118 کلیک ها  شنبه, 10 شهریور 1397 08:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا