بهره برداری از دو طرح ورزشی در لامرد و مُهر

راستین آنلاین:درچهارمین روز از هفته دولت وبا حضور وزیر ورزش و جوانان دو طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر 43 میلیارد ریال در لامرد و مهر به بهره برداری رسید.

وزیر ورزش و جوانان با حضور در شهر گله دار از توابع شهرستان مُهر مجموعه زمین چمن مصنوعی این شهر افتتاح کرد.

مسعودسلطانی فر در آیین افتتاح این دو پروژه ورزشی در سخنان کوتاهی گفت: در راستای توسعه زیر ساختهای ورزشی و توجه به نشاط و شادابی جامعه دولت مصمم است به ورزش به عنوان ابزار مهم در ایجاد نشاط و شادابی جامعه توجه ویژه ای داشته باشد.

وی تاکید کرد: ورزش کم هزینه ترین ابزار برای تسری شورو نشاط اجتماعی است که ما در وزارت ورزش و جوانان به عنوان مهمترین رسالت آن را دنبال می کنیم.

گفتنی است پروژه زمین چمن مصنوعی بزرگ و استانداردبا اعتبار 2/5 میلیارد تومان در زمینی به مساحت 8 هزار متر مربع از محل اعتبارات وزارت نفت و پروژه سالن ورزشی چند منظوره در بخش علامرودشت شهرستان لامرد که با اعتبار یک میلیاردو هشتصد میلیون تومان و به مساحت 1300 متر مربع از محل اعتبارات استانی احداث شده است.

بازدید از مجموعه ورزشی منطقه عملیاتی تابناک و نیز دیدار با ورزشکاران از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان در شهرستان لامرد خواهد بود.

محسن علوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، عنایت الله رحیمی معاون عمرانی استانداری فارس و جمعی از مسئولان شهرستان، سلطانی فر را در این سفر همراهی می کنند.

انتهای پیام /  101
780 کلیک ها  دوشنبه, 05 شهریور 1397 16:01
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا