تسریع درتکمیل ورزشگاه 6 هزار نفره شیراز و میزبانی 12 رویداد ملی و بین المللی در فارس محور گفتگوی استاندار فارس و وزیر ورزش

راستین آنلاین:در دیدار استاندار فارس با وزیر ورزش و جوانان،  بر تسریع روند تکمیل ورزشگاه 6  هزار نفره شیراز و میزبانی استان فارس از ۱۲ رویداد ملی و بین‌المللی در ۶ ماه آینده تاکید شد.


 
عنایت الله رحیمی، سه شنبه در دیدار با مسعود سلطانی فر که در وزارت ورزش و جوانان انجام شد، گفت: با توجه به اهمیت برگزاری این رویدادهای بزرگ ورزشی و تاثیری که در توسعه ورزش و ایجاد نشاط و شادابی در میان مردم به عنوان یک ضرورت اجتماعی دارد، حمایت ویژه این وزارتخانه از اداره کل ورزش و جوانان فارس به عنوان متولی این امر، موجب برگزاری هرچه بهتر و موفق این رویدادهای ورزشی خواهد شد.
 
استاندار فارس در ادامه این دیدار که حیدر علی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس نیزحضور داشت افزود: در کنار سایر ظرفیت‌های موجود همچون، اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری، هماهنگی دستگاه‌های اجرایی این استان نیز سبب شده است، فارس بیش از پیش قابلیت میزبانی رویدادهای بزرگ بین‌المللی و ملی را داشته باشد.
رحیمی، همچنین به اجرای عملیات احداث سالن ۶ هزار نفری شیراز  اشاره کرد و خواهان دستور وزیر ورزش و جوانان به شرکت پیمانکار این طرح برای شتاب بخشیدن به روند اجرا و اتمام این پروژه در زمان مقرر شد.
 وی در این دیدار نیز خواستار دستور وزیر ورزش و جوانان برای پرداخت مطالبه پنج هزار میلیون ریالی پیمانکاران اجرای پروژه احداث ۳۵ چمن مصنوعی که هم اکنون در شهرستان‌های شیراز، جهرم، لامرد و مُهر در حال ساخت است، شد. 
 
استاندار فارس، همچنین خواهان توجه بیش از پیش وزارت ورزش و جوانان به امور ورزش و جوانان فارس برای احداث زیرساخت‌های ورزشی، باشگاه‌ها، تیم‌ها و سازمان‌های مردم نهاد حوزه ورزش این استان شد.
گفتنی است با هماهنگی های انجام شده و  توافق وزیر ورزش و جوانان با استاندار فارس قرار است با تزریق منابع مالی ،مجموعه ورزشی 6  هزار نفره شیراز تا چمد ماه آینده افتتاح و به بهر برداری برسد.
با افتتاح و به بهره برداری رسیدن این مجموعه بزرگ ،شیراز می تواند میزبانی بسیاری از رویدادهای ورزشی در سطح ملی و بین المللی در رشته های توپی و غیر توپی باشد.
انتهای پیام /  101
804 کلیک ها  چهارشنبه, 04 دی 1398 04:07
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا