مشکلات ورزشگاه پارس شیراز موردنقد و بررسی قرارگرفت

راستین آنلاین:دریک نشست مشترک مشکلات ورزشگاه پارس شیراز موردنقد و بررسی قرارگرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در این نشست که مدیران عامل دو باشگاه فجرشهیدسپاسی وشهدای قشقایی،نمایندگان هیات فوتبال استان فارس و شهر شیرازومعاون پشتیبانی ،فرهنگی و امورجوانان،توسعه ورزش قهرمانی،مسئول حراست اداره کل و مدیران اجرایی این ورزشگاه حضور داشتند گفت:پس از برگزاری اولین بازی در ورزشگاه پارس نقاط ضعف سخت افزاری و نرم افزاری ورزشگاه مشخص شد از این رو برای برگزاری هرچه بهتر دیدارهای بعدی لازم بود تا در دریک نشست فنی به بررسی این نقاظ ضعف بپردازیم.

حیدرعلی کامیاب با اشاره به برگزاری اولین دیدارتیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز درلیگ دسته یک فوتبال کشور درورزشگاه پارس افزود:باید تلاش شود تا با اتخاذ بهترین و ایمن ترین روش های موجود شرایط تسهیل ورود هواداران دو نماینده استان به استادیوم را فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای رفاه حال تماشاچیان و انجام بازی بدون دغدغه برای دو تیم میزبان و میهمان در این ورزشگاه باید فراهم باشد افزود:بخشی از کارهایی که باید انجام شود برعهده هیات فوتبال استان و بخشی دیگر برعهده باشگاه است و بر همین اساس باید با تقسیم بندی استاندارد وظایف اجازه نداد تا تماشاچی و بازیکن در این ورزشگاه احساس وجود مشکل کند.

گفتنی است در این نشست عباس زارع سرپرست تیم فجر شهید سپاسی و روح الله نجف پور مدیرعامل باشگاه شهدای قشقایی شیراز نیز درسخنانی ضمن تقدیر از مدیرکل ورزش وجوانان برای پیگیری روند بهره برداری این ورزشگاه ،از مجموعه ورزشی پارس  به عنوان یکی از ماندگارترین خدمات اداره کل ورزش و جوانان به ورزش استان یاد کردند.

انتهای پیام /  101
1787 کلیک ها  چهارشنبه, 24 مرداد 1397 06:00
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

1 نظر

  • راتنم سه شنبه, 15 تیر 1400 00:59 ارسال شده توسط راتنم

    نبود چمن مناسب ...نبود غرفه امکانات رفاهی برای تماشاگران..نبود var نبود جایگاه مناسب خبرنگاران.نبود سونا جکوزی نبود سالن های لوکس جهت تیم ها نبود فضای سبز کافی اطراف ورزشگاه نبود نمای رنگ آمیزی شده بتن های ورزشگاه نبود فیلمبرداری مناسب در ایران بطور کلی عوامل ضعف ورزشگاه پارس است

    گزارش

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا